Ventura Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 Siemka. Jestem kompletnie zielony w animacji w 3ds maxie. Mam piłke którą chce wprawic w ruch. Zdało by się żeby dorobić do tego efekt przygniatania - słyszałem że jest takie coś w tym programie ale nie moge tego znaleść
Chalek Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 mozna zrobic na wiele sposobow, na przyklad animujac modyfikator FDD
Orangegraphics Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 poszukaj w helpie reactor soft body collection. powinien tam byćidealny tutek:D
Ventura Napisano 6 Listopad 2006 Autor Napisano 6 Listopad 2006 heh tyle że ja na angielskim w szkole wagarowałem :( niema gdzięś może polskiego tutka jak zrobić animację ?
piotrek Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 Na angielskim wagarowałeś, a na polski chodziłeś?
Orangegraphics Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 oj tam, ja mam 17 lat. w parku na winie mnie często widać a sobie z maxowym i v-rayowym helpem radzę:D po prostu spróbuj. obrazków jest dużo a znając życie nawet nie próbowałeś;]
Ventura Napisano 6 Listopad 2006 Autor Napisano 6 Listopad 2006 próbowałem i nie łapie tego helpa w tym programie ;( ja chce tylko żeby mi się piłeczka ruszała, czy to tak wiele ??
Chalek Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 poklikaj sobie po kilku rzeczach i potestuj, nauczysz sie raz-dwa metoda prob i bledow: przycisk Auto Key, suwak z czasem, przesuwanie obiektu, modyfikator FDD, reactora na razie bym sobie na Twoim miejscu darowal, spokojnie mozna to zrobic bez reactora, na poczatek bedzie prosciej. Klikaj, sprawdzaj jak co dziala, patrz w helpa tutki i do netu, jak sie na amen zatniesz, to pytaj tu.
Ventura Napisano 7 Listopad 2006 Autor Napisano 7 Listopad 2006 próbowałem i nic, same niewypały. Ni czaje gdzie i jak zrobić jakąkolwiek animacje w tym programie :( jestem kompletnie zielonawy. Blagam pomóżcie :(