IQW Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 czy sa jeszcze jakies drogi do otexturowania czlowieka niż multi-subobject albo tragiczny dla gestej siatki uvwrap? w ogole to malo jest na ten temat tutkow, zna ktos jakis ?
Gordy Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 najprostrzy sposób jaki znam to pociąć taki obiekt na kawałki: głowa, ręce, itd. i rozłozyć każdy z osobna w takim wing3dsie. Potem importujesz z powrotem do swojego cokolwiek tam masz i merge'ujesz z zachowaniem UVW i tyle. Potem tylko układasz w space'ie 0,0-1,1 i hola gotowe.
IQW Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 no i wlasnie o tym mowie, jakis tutek by sie przydal.. *jak sie "rozklada" w wingsie? *do maxa importuje rozlozona figure? *w ktorym programie mam texturowac?
nielot007 Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Witam!! polecam te dvd dlamnie wielka sprawa http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo02.html texturowanie na najwyzszym poziomi unwrap chyba idealny :) polecam pozdro
IQW Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 bardzo fajne dvd, dzieki za linka.. ..ale tak zanim je kupie to jak sie rozklada twarz na "blache" zeby pozniej sama siateczke sobie w photoshopie malowac ?
nielot007 Napisano 9 Listopad 2006 Napisano 9 Listopad 2006 Cerebrate--> nie 70 tylko 69 :P ale sie oplaca tutek rewelka :) iqw w 3 sekundy rozlozysz z bledami bo z bledami ale rozlozysz :) wlaczasz modyfikator unwrap zaznaczasz cala glowe(face) klikasz cylindrical ustawiasz odpowiednie align i podziwiasz efekt ;) pozdro
IQW Napisano 9 Listopad 2006 Autor Napisano 9 Listopad 2006 w unwrapie nie ma cylindra itd nie widze tez guzika exportu ale wyszlo mi texporterem..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się