Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czy sa jeszcze jakies drogi do otexturowania czlowieka niż multi-subobject albo tragiczny dla gestej siatki uvwrap?

 

w ogole to malo jest na ten temat tutkow, zna ktos jakis ?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

najprostrzy sposób jaki znam to pociąć taki obiekt na kawałki: głowa, ręce, itd. i rozłozyć każdy z osobna w takim wing3dsie. Potem importujesz z powrotem do swojego cokolwiek tam masz i merge'ujesz z zachowaniem UVW i tyle. Potem tylko układasz w space'ie 0,0-1,1 i hola gotowe.

Napisano

no i wlasnie o tym mowie, jakis tutek by sie przydal..

*jak sie "rozklada" w wingsie?

*do maxa importuje rozlozona figure?

*w ktorym programie mam texturowac?

Napisano

bardzo fajne dvd, dzieki za linka..

..ale tak zanim je kupie to jak sie rozklada twarz na "blache"

zeby pozniej sama siateczke sobie w photoshopie malowac ?

Napisano

Cerebrate--> nie 70 tylko 69 :P ale sie oplaca tutek rewelka :)

iqw w 3 sekundy rozlozysz z bledami bo z bledami ale rozlozysz :)

wlaczasz modyfikator unwrap zaznaczasz cala glowe(face) klikasz cylindrical ustawiasz odpowiednie align i podziwiasz efekt ;)

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności