Napisano 6 Listopad 200618 l czy sa jeszcze jakies drogi do otexturowania czlowieka niż multi-subobject albo tragiczny dla gestej siatki uvwrap? w ogole to malo jest na ten temat tutkow, zna ktos jakis ?
Napisano 7 Listopad 200618 l najprostrzy sposób jaki znam to pociąć taki obiekt na kawałki: głowa, ręce, itd. i rozłozyć każdy z osobna w takim wing3dsie. Potem importujesz z powrotem do swojego cokolwiek tam masz i merge'ujesz z zachowaniem UVW i tyle. Potem tylko układasz w space'ie 0,0-1,1 i hola gotowe.
Napisano 9 Listopad 200618 l Autor no i wlasnie o tym mowie, jakis tutek by sie przydal.. *jak sie "rozklada" w wingsie? *do maxa importuje rozlozona figure? *w ktorym programie mam texturowac?
Napisano 9 Listopad 200618 l Witam!! polecam te dvd dlamnie wielka sprawa http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/ijo02.html texturowanie na najwyzszym poziomi unwrap chyba idealny :) polecam pozdro
Napisano 9 Listopad 200618 l Autor bardzo fajne dvd, dzieki za linka.. ..ale tak zanim je kupie to jak sie rozklada twarz na "blache" zeby pozniej sama siateczke sobie w photoshopie malowac ?
Napisano 9 Listopad 200618 l Cerebrate--> nie 70 tylko 69 :P ale sie oplaca tutek rewelka :) iqw w 3 sekundy rozlozysz z bledami bo z bledami ale rozlozysz :) wlaczasz modyfikator unwrap zaznaczasz cala glowe(face) klikasz cylindrical ustawiasz odpowiednie align i podziwiasz efekt ;) pozdro
Napisano 9 Listopad 200618 l Autor w unwrapie nie ma cylindra itd nie widze tez guzika exportu ale wyszlo mi texporterem..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto