Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czy sa jeszcze jakies drogi do otexturowania czlowieka niż multi-subobject albo tragiczny dla gestej siatki uvwrap?

 

w ogole to malo jest na ten temat tutkow, zna ktos jakis ?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 894
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najprostrzy sposób jaki znam to pociąć taki obiekt na kawałki: głowa, ręce, itd. i rozłozyć każdy z osobna w takim wing3dsie. Potem importujesz z powrotem do swojego cokolwiek tam masz i merge'ujesz z zachowaniem UVW i tyle. Potem tylko układasz w space'ie 0,0-1,1 i hola gotowe.

Napisano
  • Autor

no i wlasnie o tym mowie, jakis tutek by sie przydal..

*jak sie "rozklada" w wingsie?

*do maxa importuje rozlozona figure?

*w ktorym programie mam texturowac?

Napisano
  • Autor

bardzo fajne dvd, dzieki za linka..

..ale tak zanim je kupie to jak sie rozklada twarz na "blache"

zeby pozniej sama siateczke sobie w photoshopie malowac ?

Napisano

Cerebrate--> nie 70 tylko 69 :P ale sie oplaca tutek rewelka :)

iqw w 3 sekundy rozlozysz z bledami bo z bledami ale rozlozysz :)

wlaczasz modyfikator unwrap zaznaczasz cala glowe(face) klikasz cylindrical ustawiasz odpowiednie align i podziwiasz efekt ;)

pozdro

Napisano
  • Autor

w unwrapie nie ma cylindra itd nie widze tez guzika exportu

ale wyszlo mi texporterem..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności