Skocz do zawartości

Texturowanie ludzi


IQW

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

najprostrzy sposób jaki znam to pociąć taki obiekt na kawałki: głowa, ręce, itd. i rozłozyć każdy z osobna w takim wing3dsie. Potem importujesz z powrotem do swojego cokolwiek tam masz i merge'ujesz z zachowaniem UVW i tyle. Potem tylko układasz w space'ie 0,0-1,1 i hola gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cerebrate--> nie 70 tylko 69 :P ale sie oplaca tutek rewelka :)

iqw w 3 sekundy rozlozysz z bledami bo z bledami ale rozlozysz :)

wlaczasz modyfikator unwrap zaznaczasz cala glowe(face) klikasz cylindrical ustawiasz odpowiednie align i podziwiasz efekt ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności