Napisano 7 Listopad 200618 l hi, jak w temacie > urzywam soft selection w uvw i mi zle vertexy lapie i je dziwnie przsowa.... nie ma takiej jak zwykle jak by fali > od czerwonego do niebieskiego, tylko lapie vertexy prawie, ze losowo i probuje je przesowac...dzieje sie to czasem nawet w 1 modelu > i łata fajnie sie rozciaga a druga juz sie psuje... to kwestia modelu? reset x form? co to moze byc?... papa
Napisano 7 Listopad 200618 l trochę mnie dziwi że dałeś taki duży faloff, skoro używasz opcji UV (w UV 1 by oznaczało że soft selection obejmuje dokładnie odstęp odpowiadający temu granatowemu kwadratowi, lub też jeden tile tekstury, czyli 100 będzie za dużo, zazwyczaj się stosuje wartości poniżej 1) staraj się zostawać w tym kwadracie pośrodku, jeśli objekt jest od niego o wiele większy to zeskaluj pomniejsz, może masz po prostu zbyt dużą skalę i dlatego coś się popsuło. ewentualnie sprawdź też czy cały ten mesh nie ma odwróconych normalów (Selection Mode Face i potem menu Select => Inverted Faces czy jakoś tak, a jeśli cały objekt będzie inverted to zastosować mirror)
Napisano 7 Listopad 200618 l Autor pliz nie skupiajcie sie na rzeczach typu: "staraj się zostawać w tym kwadracie pośrodku," "trochę mnie dziwi że dałeś taki duży faloff, " - wiem co robie ;) chodzi tylko o to, ze zle vertexy lapie.... mowisz, ze to skala? ktos jest podobnego zdania?
Napisano 7 Listopad 200618 l nie wiem czy to skala, ja tylko mówie że to są żeczy które bym zrobiła inaczej (a u mnie działa)
Napisano 7 Listopad 200618 l ta maszynka maxowa to chyba najbardziej wadliwa rzecz pod słońcem. Sprawdź na innych modelach czy to samo Ci się robi. Jesli tak to przykra wiadomość - coś sie musiało klasycznie"zepsuć" wiec uninstal & instal maxa ale pamiętaj o wywaleniu całego katalogu maxowego przez ponowną instalacją.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto