masater Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Witam, mierze się z zamiarem głębszego zapoznania sie z mechanizmem takich np Nurbsów czy powierzchni baziera, gordona i inne jakie tam istnieją, w celu rozwinięcia blendera/napisaniu własnego softu do modelowania właśnie używając którychś z ww powierzchni, bądź z tych nie wymienionych, tudzież w innym niecnym celu ;). W każdym bądź razie szukam pozycji traktujących o matematycznych aspektach opisu tychże powierzchni, czy ktoś się moze spotkał/zna jakieś książki, które mogłyby mi pomóc? Interesuje mnie literatura w jezyku polskim lub angielskim, obojętnie. Jak znacie choć tytul lub autora piszcie. Z góry dzięki :)
Vorek Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 może ta Cię zainteresuje, kiedyś miałem, cośtam czytałem ale dałem sobie spokój ;) http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/405276
Master Kiełbaster Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 Wpisz do google te kilak mądrych wyrazów to wyskoczy Ci cała masa fajnych prac magisterkich i doktorskich na ten temat :*
brumugun Napisano 8 Listopad 2006 Napisano 8 Listopad 2006 jak implementowałem algorytm do rysowania powierzchni Gordona to zerkałem do książki "Elementy grafiki komputerowej" , której autorem jest Michał Jankowski [klasyk] . http://www.e-link.com.pl/x_C_I__P_434207-410004.html Pozdro.
masater Napisano 14 Listopad 2006 Autor Napisano 14 Listopad 2006 hehe nie ma to jak biblioteka na politechnice, także jak narazie jestem w posiadaniu obydwuch wymienionych i zaczynam je studiować, jakby ktoś znał jeszcze jakieś książki, publikację, lub lata, w których na siggraph coś w tym temacie było niech pisze :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się