Napisano 7 Listopad 200618 l Witam, mierze się z zamiarem głębszego zapoznania sie z mechanizmem takich np Nurbsów czy powierzchni baziera, gordona i inne jakie tam istnieją, w celu rozwinięcia blendera/napisaniu własnego softu do modelowania właśnie używając którychś z ww powierzchni, bądź z tych nie wymienionych, tudzież w innym niecnym celu ;). W każdym bądź razie szukam pozycji traktujących o matematycznych aspektach opisu tychże powierzchni, czy ktoś się moze spotkał/zna jakieś książki, które mogłyby mi pomóc? Interesuje mnie literatura w jezyku polskim lub angielskim, obojętnie. Jak znacie choć tytul lub autora piszcie. Z góry dzięki :)
Napisano 7 Listopad 200618 l może ta Cię zainteresuje, kiedyś miałem, cośtam czytałem ale dałem sobie spokój ;) http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/405276
Napisano 7 Listopad 200618 l Wpisz do google te kilak mądrych wyrazów to wyskoczy Ci cała masa fajnych prac magisterkich i doktorskich na ten temat :*
Napisano 8 Listopad 200618 l jak implementowałem algorytm do rysowania powierzchni Gordona to zerkałem do książki "Elementy grafiki komputerowej" , której autorem jest Michał Jankowski [klasyk] . http://www.e-link.com.pl/x_C_I__P_434207-410004.html Pozdro.
Napisano 14 Listopad 200618 l Autor hehe nie ma to jak biblioteka na politechnice, także jak narazie jestem w posiadaniu obydwuch wymienionych i zaczynam je studiować, jakby ktoś znał jeszcze jakieś książki, publikację, lub lata, w których na siggraph coś w tym temacie było niech pisze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto