Napisano 7 Listopad 200618 l Jak w temacie. Jak zrobic fajny szary renderek z fajnym noisem i rownoczesnie z fajnym oswietleniem w Vray'u. Chodzi mi glownie o oswietlanie samochodow i o operowanie wiekoscia i promeiniem noise.
Napisano 7 Listopad 200618 l wszystko zalezy od parametrow subdvision swiatel, objektow... ustawienia rendera tez musza byc odpowiedznio ustawione, pobaw sie rQMC samplerem... gotowej recepty nie dostaniesz bo takiej nie ma, dla kazdej sceny, od ustawienia obiektow i swiatel wszystko zalezy, a wogule to najlepiej jak dojdziesz do tego sam, juz duzo ci powiedzialem na gg:P pozdr ps. ogólnie sampling swiatel jest najwazniejsy;) ale o renderze nie zapominaj
Napisano 7 Listopad 200618 l takie rzeczy sie robi tak http://www.cgtutorials.com/t1697/Autodesk_3ds_max/clay_rendering__several_techniques_
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto