Pierzak Napisano 5 Październik 2003 Napisano 5 Październik 2003 Z okazji jesieni postanowilem zrobic ludzika z kasztanów i zapalek. waszej ocenie poddaje wszystko z wyjątkiem tła. co do tła to mam nadzieje ze dacie mi jakies sugestie. w pracy chodzi mi o jak największy realizm. obrazek znajdziecie tu: http://www.dburdon.3d.pl/k4.jpg czekam na wasze opinie.
Pierzak Napisano 5 Październik 2003 Autor Napisano 5 Październik 2003 troche wolno sie otwiera ale badzcie cierpliwi.
Kris_R Napisano 5 Październik 2003 Napisano 5 Październik 2003 Chodzi ci o jak największy realizm? Yyyy..... ?? no dobra. Więc na początek sugestie... ŚWIATŁO DO WYMIANY!!! No i teksturki... to dopiero rozgrewka... brakuje kolorów, kanałów specular i bump... jeszcze trochę do ideału... nie będę zciemniał
Pierzak Napisano 5 Październik 2003 Autor Napisano 5 Październik 2003 Bump w kasztanach? O ile wiem to kasztany są gładkie. chyba że chodzi o bump w czym innym.
Swietlik Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 Originally posted by Kris_R Chodzi ci o jak największy realizm? Yyyy..... ?? no dobra. Więc na początek sugestie... ŚWIATŁO DO WYMIANY!!! No i teksturki... to dopiero rozgrewka... brakuje kolorów, kanałów specular i bump... jeszcze trochę do ideału... nie będę zciemniał Oby tylko trochę. Jedyne co mi się podoba to liść który nie pasuje do reszty bo faktycznie przypomina realizm. Do roboty człowieku, jeszcze kawałek pracy przed tobą.
Pierzak Napisano 6 Październik 2003 Autor Napisano 6 Październik 2003 ok swiatło. pracuje nad nim. Ludek ma byc oswietlony lampką która stoi za nim. moze jak dodam jakies tło to bedzie lepiej wygladalo. macie jakis pomysł na tło? ale kasztany.....? są chyba ok. Swietlik - które tekstóry radzisz wymienic?
kulexy Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 w sumie nie jest tak zle... te zapalki mi sie podobaja, uzyj bumpa na siarce (glowce od nich) i tlo mozesz zrobic takie, ze stoi ten kasztanolud na ulicy albo na drodze jakiejs a w tle drzewa kasztanowe i pelno lisci naokolo... :D
DarCon Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 yyyyyyyyyyooooooop brakuje bumpika jak cholercia ¶wiatełko też do wymianki a scenka bardzo wesoła troszkę się u¶miałem bo przypomniało mi się dzieciństwo sam takie składałem:) tylko moje miały zielon± siarkę :)
Swietlik Napisano 7 Październik 2003 Napisano 7 Październik 2003 Co do bumpa kulexy ma rację, ale tak wogóle to zanim coś zmienisz zmień rendera i zró to w GI, wtedy się zobaczy.
Pierzak Napisano 7 Październik 2003 Autor Napisano 7 Październik 2003 kurcze niewiele wiem oGI praktycznie nic. Troszeczke poprawilem główki zapałek. Zobaczcie to sami: http://www.dburdon.3d.pl/k5b.jpg tylko ze z takiej odleglości niewiele widac tego Bumpa. Popróbuje coś z GI moze mi sie uda.
Pierzak Napisano 7 Październik 2003 Autor Napisano 7 Październik 2003 Tło jest tylko tymczasowe wiec jesli mozecie to go nie krytykujcie.
Pierzak Napisano 7 Październik 2003 Autor Napisano 7 Październik 2003 no właśnie z umpem czy bez wyglada tak samo. głowki są malutkie i mimo ze z blizka wygladaja calkiem naturalnie to z daleka nie widac różnicy.
Anonymous Napisano 11 Listopad 2003 Napisano 11 Listopad 2003 Poprawiłem ponownie. Zmieniłem całkowicie otoczenie. Czekam na wasze opinie.Obrazek jest tu: http://www.dburdon.3d.pl/k8800.jpg
SCORPI Napisano 11 Listopad 2003 Napisano 11 Listopad 2003 pomysł fajny a kompozycja wymiata naprawde dobra.. mogeling.. no co tu do modelowania miałeś nie za dużo :) nio jakby sie uparło to by i sie zrobiło taki model kasztnaka żę by wymatał no ale.. poc o .. otoczenie teraz jest znacznie lepsze... zmień podoże... ta texturka jest za mała.. i za duzy bump... i dofa masz dość dziwnego :/ zostaw narzie dofa w spokoju ( głebia ostrości ) zrób to później... zrób porządne oświetlenie... jakiego renderera uzywasz? jak sie nei znasz na gi to chętnie pomożemy... ja proponuje renderer brazil bo sam go używam i jakbym miał pomuc to tylko do niego bo na innych sie mało znam...
Anonymous Napisano 11 Listopad 2003 Napisano 11 Listopad 2003 uzywam standardowego rendera z maxa ale mam juz brazil tylko nie umiem sie nim za bardzo poslugiwac. Jesli chodzi o dof to tez slabo mi wychodzi. w tym przypadku czesc glebi zrobilem recznie w photoshopie bo lipnie wychodzilo w maxie. Slyszalem ze pomocny jest plugin X-dof ale nie mam go jeszcze. czekam na kolejjne wskazowki.pozdrawiam
soshka.cg Napisano 11 Listopad 2003 Napisano 11 Listopad 2003 Jeśli chciałbyś to zrobić w scanline to daj tam sky light plus jakieś światełko z cieniami ray trace z multipler np na 0.5 W menu render- enviroment włącz logarythmic exposure control. Jeśli chodzi o brazila to nic na ten temat ci nie powiem bo nie wiem. :D
SCORPI Napisano 11 Listopad 2003 Napisano 11 Listopad 2003 o masz brazila to cool :) zrób najpeirw brazilowe swiatło, tectengel area, pobawi sienajpeirw nim.. i daj jescze skylighta włacz go.. sie włacza w opcjach renderingu...
wiggles Napisano 11 Listopad 2003 Napisano 11 Listopad 2003 a Scorpi siedzi i zawija je w te sreberka :) ja np sie wogole nie znam na brazilu :D
Pierzak Napisano 11 Listopad 2003 Autor Napisano 11 Listopad 2003 Łatwo powiedziec. Czuje ze bede musial sie z tym meczyc przez jakis czas. Dzieki za podpowiedzi.
SCORPI Napisano 11 Listopad 2003 Napisano 11 Listopad 2003 podeślij tą scenke to ci zrobie oświetlenie i pomoge jak tylko moge bo mi sie ta kompozycja i pomysł strasnzie podoba szkoda by było by to z pierzyć :/
Pierzak Napisano 12 Listopad 2003 Autor Napisano 12 Listopad 2003 przeslac ci sam pliczek *.max czy tez teksturki i wszystko???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się