Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chodzi ci o jak największy realizm? Yyyy..... ?? no dobra.

Więc na początek sugestie...

ŚWIATŁO DO WYMIANY!!!

No i teksturki... to dopiero rozgrewka... brakuje kolorów, kanałów specular i bump... jeszcze trochę do ideału... nie będę zciemniał

Napisano
Originally posted by Kris_R

Chodzi ci o jak największy realizm? Yyyy..... ?? no dobra.

Więc na początek sugestie...

ŚWIATŁO DO WYMIANY!!!

No i teksturki... to dopiero rozgrewka... brakuje kolorów, kanałów specular i bump... jeszcze trochę do ideału... nie będę zciemniał

 

Oby tylko trochę.

Jedyne co mi się podoba to liść który nie pasuje do reszty bo faktycznie przypomina realizm.

Do roboty człowieku, jeszcze kawałek pracy przed tobą.

Napisano

ok swiatło. pracuje nad nim. Ludek ma byc oswietlony lampką która stoi za nim. moze jak dodam jakies tło to bedzie lepiej wygladalo. macie jakis pomysł na tło? ale kasztany.....? są chyba ok.

Swietlik - które tekstóry radzisz wymienic?

Napisano

w sumie nie jest tak zle... te zapalki mi sie podobaja, uzyj bumpa na siarce (glowce od nich) i tlo mozesz zrobic takie, ze stoi ten kasztanolud na ulicy albo na drodze jakiejs a w tle drzewa kasztanowe i pelno lisci naokolo... :D

Napisano

yyyyyyyyyyooooooop brakuje bumpika jak cholercia ¶wiatełko też do wymianki a scenka bardzo wesoła troszkę się u¶miałem bo przypomniało mi się dzieciństwo sam takie składałem:) tylko moje miały zielon± siarkę :)

 

 

Napisano

pomysł fajny a kompozycja wymiata naprawde dobra.. mogeling.. no co tu do modelowania miałeś nie za dużo :) nio jakby sie uparło to by i sie zrobiło taki model kasztnaka żę by wymatał no ale.. poc o .. otoczenie teraz jest znacznie lepsze... zmień podoże... ta texturka jest za mała.. i za duzy bump... i dofa masz dość dziwnego :/ zostaw narzie dofa w spokoju ( głebia ostrości ) zrób to później... zrób porządne oświetlenie... jakiego renderera uzywasz? jak sie nei znasz na gi to chętnie pomożemy... ja proponuje renderer brazil bo sam go używam i jakbym miał pomuc to tylko do niego bo na innych sie mało znam...

Napisano

uzywam standardowego rendera z maxa ale mam juz brazil tylko nie umiem sie nim za bardzo poslugiwac. Jesli chodzi o dof to tez slabo mi wychodzi. w tym przypadku czesc glebi zrobilem recznie w photoshopie bo lipnie wychodzilo w maxie. Slyszalem ze pomocny jest plugin X-dof ale nie mam go jeszcze. czekam na kolejjne wskazowki.pozdrawiam

Napisano

Jeśli chciałbyś to zrobić w scanline to daj tam sky light plus jakieś światełko z cieniami ray trace z multipler np na 0.5 W menu render- enviroment włącz logarythmic exposure control. Jeśli chodzi o brazila to nic na ten temat ci nie powiem bo nie wiem. :D

Napisano

o masz brazila to cool :) zrób najpeirw brazilowe swiatło, tectengel area, pobawi sienajpeirw nim.. i daj jescze skylighta włacz go.. sie włacza w opcjach renderingu...

Napisano

podeślij tą scenke to ci zrobie oświetlenie i pomoge jak tylko moge bo mi sie ta kompozycja i pomysł strasnzie podoba szkoda by było by to z pierzyć :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności