Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam następujący problem:

wykonałem model lowpoly, zuvmapowałem (z grubsza wszystko rozłożyłem)

wcześniej rozbiłem go na kilka meshy (dla wygody)

Teraz chce tylko poukładać to na texturze.

i teraz: jak go zmergować coby zachowały się uvmapy?

Bo jak daję merge, blend, boolean-union - to tracę uvmapy.

drugi problem:

robie mesha, chce go odbić - robię instanciate, i teraz po przeskalowaniu -1 obiekt ma owrócone normalne. No to je odwracam (invert polygons), obiekt nadal jest czarny.

3 pytanko: jak włączyć smoothing groups - wygładzanie mesha? Jedyna możliwość to hard edges?

W ogóle to programik wypas:)

i jeszcze 500$ za foundation:D

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przy margowaniu masz tam opcje "marge properites" a nizej materials,UVs itd. a ponizej key marge klikasz i masz zachowane uvki

drugie nigdy jakos nie uzywalem nie powiem

trzecie tak tylko hard edgesy a przynajmniej tyle wiem

Napisano

2: Ja zawsze wtedy wyłączam backface culling a finalny model odbijam Symmetrize

3: Jest coś w tym stylu Explorer (8) -> Obiekt -> Geometry Approximation -> Poligon Mesh ->Angle tylko to się tyczy całego obiektu (ew możesz też to ustawić dla całej sceny)

Zawsze można ustawić to odpowiednio wysoko i pobawić się verte\edge crease value

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności