Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam następujący problem:

wykonałem model lowpoly, zuvmapowałem (z grubsza wszystko rozłożyłem)

wcześniej rozbiłem go na kilka meshy (dla wygody)

Teraz chce tylko poukładać to na texturze.

i teraz: jak go zmergować coby zachowały się uvmapy?

Bo jak daję merge, blend, boolean-union - to tracę uvmapy.

drugi problem:

robie mesha, chce go odbić - robię instanciate, i teraz po przeskalowaniu -1 obiekt ma owrócone normalne. No to je odwracam (invert polygons), obiekt nadal jest czarny.

3 pytanko: jak włączyć smoothing groups - wygładzanie mesha? Jedyna możliwość to hard edges?

W ogóle to programik wypas:)

i jeszcze 500$ za foundation:D

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przy margowaniu masz tam opcje "marge properites" a nizej materials,UVs itd. a ponizej key marge klikasz i masz zachowane uvki

drugie nigdy jakos nie uzywalem nie powiem

trzecie tak tylko hard edgesy a przynajmniej tyle wiem

Napisano

2: Ja zawsze wtedy wyłączam backface culling a finalny model odbijam Symmetrize

3: Jest coś w tym stylu Explorer (8) -> Obiekt -> Geometry Approximation -> Poligon Mesh ->Angle tylko to się tyczy całego obiektu (ew możesz też to ustawić dla całej sceny)

Zawsze można ustawić to odpowiednio wysoko i pobawić się verte\edge crease value

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności