Napisano 12 Listopad 200618 l Witam. Chcialbym zrobic kamien granitowy przeciety na pol, zeby z zewnatrz byl oszlifowany i swiecacy, a w srodku mial cos takiego , jak noise ( chodzi mi o wyzlobienia skalne ) i byl matowy. Jak wybieram sobie Np Vray displacement mod dla danego polygonu, to mapuje mi sie cala bryla :( Mozecie cos poradzic ?
Napisano 12 Listopad 200618 l nadaj tego dispace jak masz zaznaczone poligony tej powierzchni do zdisplejsowania :) powinno zadziałać. a jak nie to zdetaczuj
Napisano 12 Listopad 200618 l detach nie pomoże, bo dziury będą na łączeniu, jeśli displace na zaznaczone poly nie pomoże, to zrób unwrapa i noisa daj na zwykła mape w PS'ie, a nie używaj procedurala
Napisano 13 Listopad 200618 l Można też użyć multi/sub-object I dać bumpa:) Wygładzenia - chamfer lub meshsmooth. A poligonktóry ma być kanciasty zaznaczyć i użyć modyfikatora noise,który zadziała tylko na zaznaczony poly.
Napisano 13 Listopad 200618 l bumpem nie wyciszniesz takich efektów jak displacem, pomysł jest dobry, tylko w jednym materiale dać disp'a, w drugim nie a w vray disp mod zaznaczyć keep continuity i use object mat (powinno wypalić, choć nie próbowałem) co do części z noisem, to chodzi, o to, żeby nie mieć gęstej siatki w viewporcie i nie kazać tego liczyć maxowi, tylko samemu renderowi, tutaj pomysł nie trafiony
Napisano 22 Lipiec 200816 l W firmie ***** ******** w Warszawie widziałam wczoraj dwa materiały, które byłyby rewelacyjne: Meteorus w szczotce, to jest taki czarny kamień z rubinami i granatami, który będzie odbijał światło i wtedy te kamyki świecą na bordowo i zielono, na ścianach wg mnie wyglądałby rewelacyjnie. I widziałam wczoraj kamień Kozmus w satynie, czarno-brązowy z delikatnie świecącymi mikami. Przy takim projekcie - rewelacja. Edytowane 22 Lipiec 200816 l przez piksar to nie miejsce na reklamy