RK Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 Od dłuższego czasu nie mogłem wrócić do tej sceny (mam mnóstwo pozaczynanych projektów i zwykle kiedy znudzi mi się jeden przerzucam się na inny). Główna geometria skończona (wiem, nie ma butów) - pora na detale.
Bacry Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 NIezłe ujęcie. Tylko w bembenku rewolweru brakuje otworów. Ale to nieznaczący szczegół. P.S. kapelusz byłby jak znalazłD
RK Napisano 6 Październik 2003 Autor Napisano 6 Październik 2003 ROTFL- fakt... chyba pożyczę mu swój. Dzięki za pomysł- podobno najtrudniej zobaczyć to co się ma przed nosem.
kulexy Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 te palce troche dziwne... ale ogolnie mi sie podoba... czekam na rendery...
Gość Połki Napisano 6 Październik 2003 Napisano 6 Październik 2003 Jak zrobisz fajne teksturki, to będzie ciekawie:) Przy taki zbiliżeniu kolta, będą musiały być szczegółowe. A otwory w bębni mógłbyś zrobić:D Jakie chesz zrobić otoczenie?
RK Napisano 7 Październik 2003 Autor Napisano 7 Październik 2003 Palce i płaszcz bez tekstur, ubrania jeszcze bez wygładzenia- próbny render dla pokazania tekstur. Drobna zmiana kamery, korekta geometrii... myślę że całość będzie trochę \"plakatowa\".
RK Napisano 8 Październik 2003 Autor Napisano 8 Październik 2003 Wygładzony płaszcz z pierwszą wersją tekstury- jeszcze bez szwów i dziurek od guzików. Mam nadzieję że dziś w nocy skończę tą pracę.
Swietlik Napisano 8 Październik 2003 Napisano 8 Październik 2003 Ale ten pistolecik mógłby być bardziej szczegółowy...
RK Napisano 8 Październik 2003 Autor Napisano 8 Październik 2003 Wiesz- oprócz dziur w bembenku dokładnie wszystkie pozostałe elementy są identyczne jak w kolcie US Navy z 1817- nic nie dodałem ani nie ująłem (wliczając nawet śrubki na podbiciu rączki) :) Inna rzecz że podobno nikt normalny nie strzelał z takiego gnata trzymając go w jednej ręce, a juz na pewno nie nosił dwu- normalnie był to zestaw pistolet plus strzelba... ale to już nie wyglądałoby tak filmowo...
RK Napisano 8 Październik 2003 Autor Napisano 8 Październik 2003 Na potwierdzenie - trochę inny model ale nie trzymam w pracy materiałów do rzeczy prywatnych. Inna rzecz że tekstur na broni i dłoniach ciągle jeszcze nie ma...
Kuciel Napisano 8 Październik 2003 Napisano 8 Październik 2003 podoba mi sie, fajny moze byc klimacik, (a ten szuler to taki autoportret ;) ) ps. Kapelusz ewoluuje w dobrym kierunku :D
RK Napisano 9 Październik 2003 Autor Napisano 9 Październik 2003 Tekstura dłoni do wymiany- broń raczej zostanie jak jest. Oprócz kapelusza pożyczyłem mu moje wyjściowe trumniaki. Bez dodanych efektów wygląda tak:
RK Napisano 9 Październik 2003 Autor Napisano 9 Październik 2003 Niestety białe tło zabija detale- w finalnym powinno być lepiej. Zmieniłem parametry światła żeby tylko podkreślało twarz a największy kontrast dawało na ręce najbliżej widza- dzięki temu wzmacnia się (mam nadzieje) wrażenie głębi. Oczywiście mimo zapowiedzi nie udało mi się skończyć go wczoraj- nadal brak detali płaszcza i tekstury dłoni. Żeby dodać trochę dynamiki użyłem czegoś takiego : i chyba podobnie rozwiążę to w finalnej wersji chociaż szkoda mi detali... C\'est la vite :D
Kuciel Napisano 9 Październik 2003 Napisano 9 Październik 2003 :o :o :o mi sie podoba jak jeszcze bedzie tlo a potem animka z tego to padne hehe:D
RK Napisano 9 Październik 2003 Autor Napisano 9 Październik 2003 Dzięki wielkie... Nie, nie będzie animki- moje sumienie nie zniosłoby tego ciężaru ;) (mówiąc szczerze- jeszcze nie czuję się na siłach). Myślę raczej o umieszczeniu postaci na karcie do gry (asie) albo o daniu komiksowego tła z wielkim, czerwonym napisem \"BANG !\" w tle. Postać była wymyślona właśnie na plakat i chyba zostawię ją do plakatu.. chociaż...pomysł jest ciekawy... cholera... no i narobiłeś... :)
trzy budziki Napisano 9 Październik 2003 Napisano 9 Październik 2003 Patrze i patrze, Fajne to jest. Rzeczywiście ma dynamikę. Łapka ze światłcieniem w szczególności i mi się podoba i reszta zresztą też. Czekam na wersję z tymi teksturkami płaszacza. Powinno być świetnie. Powodzenia:):):)
Bacry Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Kciuk się dziwnie układa na broni. Powinien być chyba wyżej skierowany. IMHO. Ale całość robi niezłe wrażenie. Właśnie z napisem BUNG! w tle.
RK Napisano 13 Październik 2003 Autor Napisano 13 Październik 2003 Hmm... mówiąc szczerze \"testowałem\" tylko na plastikowej zabawce i wychodziło mi że ostatni paliczek kciuka powinien być równoległy do płaszczyzny palca wskazującego. Zobaczymy- jak będzie źle wyglądać po poprawce tekstur to po prostu nakłamię i powyginam mu paluchy. Dzięki za pomoc.
Bacry Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Wydaje mi się, że w przypadku rewolweru kciuk powinien opierać się na osłonie bembenka.
RK Napisano 13 Październik 2003 Autor Napisano 13 Październik 2003 Nie wiem- chyba wtedy byłoby ryzyko że wyśliznie sie z ręki... to w końcu kopie na tyle mocno że potrafiło złamać nadgarstek (dlatego nigdy nie używano dwóch tylko jednego, trzymając go oburącz).
Bacry Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Tak zwykle trzyma się pistolety. Dlatego wydaje mi się, że z rewolwerem powinno być podobnie. A uwierz mi że strzelanie z pistoletu znam z doświadczenia. :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się