Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Od dłuższego czasu nie mogłem wrócić do tej sceny (mam mnóstwo pozaczynanych projektów i zwykle kiedy znudzi mi się jeden przerzucam się na inny). Główna geometria skończona (wiem, nie ma butów) - pora na detale.

 

cowboy.jpg

 

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

NIezłe ujęcie. Tylko w bembenku rewolweru brakuje otworów. Ale to nieznaczący szczegół.

P.S. kapelusz byłby jak znalazłD

Napisano
  • Autor

ROTFL- fakt... chyba pożyczę mu swój. Dzięki za pomysł- podobno najtrudniej zobaczyć to co się ma przed nosem.

Napisano

te palce troche dziwne... ale ogolnie mi sie podoba... czekam na rendery...

Napisano

Jak zrobisz fajne teksturki, to będzie ciekawie:) Przy taki zbiliżeniu kolta, będą musiały być szczegółowe. A otwory w bębni mógłbyś zrobić:D Jakie chesz zrobić otoczenie?

 

Napisano
  • Autor

Palce i płaszcz bez tekstur, ubrania jeszcze bez wygładzenia- próbny render dla pokazania tekstur. Drobna zmiana kamery, korekta geometrii... myślę że całość będzie trochę \"plakatowa\".

 

cowboy05.jpg

 

Napisano
  • Autor

Wygładzony płaszcz z pierwszą wersją tekstury- jeszcze bez szwów i dziurek od guzików. Mam nadzieję że dziś w nocy skończę tą pracę.

 

 

cowboy1.jpg

Napisano
  • Autor

Wiesz- oprócz dziur w bembenku dokładnie wszystkie pozostałe elementy są identyczne jak w kolcie US Navy z 1817- nic nie dodałem ani nie ująłem (wliczając nawet śrubki na podbiciu rączki) :) Inna rzecz że podobno nikt normalny nie strzelał z takiego gnata trzymając go w jednej ręce, a juz na pewno nie nosił dwu- normalnie był to zestaw pistolet plus strzelba... ale to już nie wyglądałoby tak filmowo...

Napisano
  • Autor

Na potwierdzenie - trochę inny model ale nie trzymam w pracy materiałów do rzeczy prywatnych.

 

Inna rzecz że tekstur na broni i dłoniach ciągle jeszcze nie ma...

Napisano

podoba mi sie, fajny moze byc klimacik, (a ten szuler to taki autoportret ;) )

 

ps.

Kapelusz ewoluuje w dobrym kierunku :D

Napisano
  • Autor

Tekstura dłoni do wymiany- broń raczej zostanie jak jest. Oprócz kapelusza pożyczyłem mu moje wyjściowe trumniaki. Bez dodanych efektów wygląda tak:

Napisano
  • Autor

Niestety białe tło zabija detale- w finalnym powinno być lepiej. Zmieniłem parametry światła żeby tylko podkreślało twarz a największy kontrast dawało na ręce najbliżej widza- dzięki temu wzmacnia się (mam nadzieje) wrażenie głębi. Oczywiście mimo zapowiedzi nie udało mi się skończyć go wczoraj- nadal brak detali płaszcza i tekstury dłoni. Żeby dodać trochę dynamiki użyłem czegoś takiego :

 

 

cowboy2.jpg

 

i chyba podobnie rozwiążę to w finalnej wersji chociaż szkoda mi detali... C\'est la vite :D

 

Napisano

:o :o :o mi sie podoba jak jeszcze bedzie tlo a potem animka z tego to padne hehe:D

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie... Nie, nie będzie animki- moje sumienie nie zniosłoby tego ciężaru ;) (mówiąc szczerze- jeszcze nie czuję się na siłach). Myślę raczej o umieszczeniu postaci na karcie do gry (asie) albo o daniu komiksowego tła z wielkim, czerwonym napisem \"BANG !\" w tle. Postać była wymyślona właśnie na plakat i chyba zostawię ją do plakatu.. chociaż...pomysł jest ciekawy... cholera... no i narobiłeś...

 

:)

Napisano

Patrze i patrze, Fajne to jest. Rzeczywiście ma dynamikę. Łapka ze światłcieniem w szczególności i mi się podoba i reszta zresztą też.

 

Czekam na wersję z tymi teksturkami płaszacza. Powinno być świetnie.

 

Powodzenia:):):)

Napisano

Kciuk się dziwnie układa na broni. Powinien być chyba wyżej skierowany. IMHO.

Ale całość robi niezłe wrażenie. Właśnie z napisem BUNG! w tle.

Napisano
  • Autor

Hmm... mówiąc szczerze \"testowałem\" tylko na plastikowej zabawce i wychodziło mi że ostatni paliczek kciuka powinien być równoległy do płaszczyzny palca wskazującego. Zobaczymy- jak będzie źle wyglądać po poprawce tekstur to po prostu nakłamię i powyginam mu paluchy. Dzięki za pomoc.

 

Napisano
  • Autor

Nie wiem- chyba wtedy byłoby ryzyko że wyśliznie sie z ręki... to w końcu kopie na tyle mocno że potrafiło złamać nadgarstek (dlatego nigdy nie używano dwóch tylko jednego, trzymając go oburącz).

Napisano

Tak zwykle trzyma się pistolety. Dlatego wydaje mi się, że z rewolwerem powinno być podobnie. A uwierz mi że strzelanie z pistoletu znam z doświadczenia. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.