Skocz do zawartości

[3dsmax] Skrypt do twożenia editable mesh i poly


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam prośbę.

Czy ktoś mógł by mi napisać prosty skrypt który dodał by dwa guziki "Editable mesh" i "Editable Poly" w panelu create?

Schowek02.jpg

miały by one twożyć editable mesh i editable poly w których niema żadnych werteksów.

 

[email protected]

 

Z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bart5: zmień temat wątku i zapoznaj się z regulaminem forum. ,

temat typu "prośba" "pomocy" "problem" nie przedstawiają nikomu istoty problemu z jakim masz do czynienia.

 

Aby dokonać zmiany treści tematu należy wyedytować pierwszego posta i tam wprowadzić odpowiednia nazwę.

Proszę o poprawienie tematu w przeciwnym razie wątek zostanie usunięty.

 

Pozdrawiam

Napisano

To może i mały problem ,ale jeżeli się robi jakieś 300 prostych mieczy do gry to trochę denerwuje wstawianie tego plana ,konwertowanie go do editable mesh ,pszesuwanie pivot point na 0,0,0 i usuwanie wszystkich verteksów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności