lolipop Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 Witam.Jak odzielic mapy odbicia od reszty renderu?. Tak zeby same odbicia edytowac w 2d.
maciekG Napisano 16 Listopad 2006 Napisano 16 Listopad 2006 zakladka render elements pod F10 wybierasz reflection
lolipop Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 Dzieki.a teraz jak to samo zrobic w v-ray'u?:]...
Ania Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 w nowym vrayu (1.50) też jest zakładka render elements. w starych można było renderować do gbuffer channels (pod color mapping rollout), ale jakoś nigdy nie rozgryzłam do końca jak je można potem ze sobą składać bez użycia normalnego obrazka.
mirach Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Heh, mi to w starym vrayu (jakas wczesna jedynka) działało, teraz w 1.5 rc2 za cholere nie moge dojść do uzyskania z-depth pass :) Można jakos to skladać, renderowac np sam diffuse a pozniej laczyc w PSie warstwe z odbiciami, teoretycznie ma się kontrole nad poziomem odbic bez potrzeby ciąglego przerenderowywania.
Ania Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 a mi w starych właśnie z-depth nie działał, jakieś żółte paski się robiły, dziwne. w nowym jeszcze nie próbowałam. od biedy można renderować passy w scanline (przynajmniej takie zdepth, atmospheric itp)
lolipop Napisano 17 Listopad 2006 Autor Napisano 17 Listopad 2006 mi tez rozne dziwne rzeczy sie dzieja. dobry pomysl z tym zeby sprobowac zrobic to w scanline :].dzieki
maciekG Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 zawsze mozna tez w mentalu.. wszystko dziala bez problemu:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się