Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

w nowym vrayu (1.50) też jest zakładka render elements.

w starych można było renderować do gbuffer channels (pod color mapping rollout), ale jakoś nigdy nie rozgryzłam do końca jak je można potem ze sobą składać bez użycia normalnego obrazka.

Napisano

Heh, mi to w starym vrayu (jakas wczesna jedynka) działało, teraz w 1.5 rc2 za cholere nie moge dojść do uzyskania z-depth pass :)

 

Można jakos to skladać, renderowac np sam diffuse a pozniej laczyc w PSie warstwe z odbiciami, teoretycznie ma się kontrole nad poziomem odbic bez potrzeby ciąglego przerenderowywania.

Napisano

a mi w starych właśnie z-depth nie działał, jakieś żółte paski się robiły, dziwne. w nowym jeszcze nie próbowałam.

od biedy można renderować passy w scanline (przynajmniej takie zdepth, atmospheric itp)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności