Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.Jak odzielic mapy odbicia od reszty renderu?. Tak zeby same odbicia edytowac w 2d.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w nowym vrayu (1.50) też jest zakładka render elements.

w starych można było renderować do gbuffer channels (pod color mapping rollout), ale jakoś nigdy nie rozgryzłam do końca jak je można potem ze sobą składać bez użycia normalnego obrazka.

Napisano

Heh, mi to w starym vrayu (jakas wczesna jedynka) działało, teraz w 1.5 rc2 za cholere nie moge dojść do uzyskania z-depth pass :)

 

Można jakos to skladać, renderowac np sam diffuse a pozniej laczyc w PSie warstwe z odbiciami, teoretycznie ma się kontrole nad poziomem odbic bez potrzeby ciąglego przerenderowywania.

Napisano

a mi w starych właśnie z-depth nie działał, jakieś żółte paski się robiły, dziwne. w nowym jeszcze nie próbowałam.

od biedy można renderować passy w scanline (przynajmniej takie zdepth, atmospheric itp)

Napisano
  • Autor

mi tez rozne dziwne rzeczy sie dzieja. dobry pomysl z tym zeby sprobowac zrobic to w scanline :].dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności