Napisano 16 Listopad 200618 l Jestem początkującym użytkownikiem 3d studio max6 i nie potrafię dobrze wykożystać tego modyfikatora. W jaki sposób można sklejać dwa obiekty, które powinny wyglądać jak jedna całość, a później je wygładzić tym modyfikatorem? Nie wiem do końca czy mnie rozumiecie(piszę dość niejasno), dlatego podam przykład. Co mam zrobić, aby przykleić rękę człowieka do korpusu? W jaki sposób posklejać verteksy , aby wyszła jedna całość? Szukałem takich informacji i na forum, i w tutorialach, ale nic konkretynego dla początkujących nie znalazłem. Był co prawda jeden, ale wykorzystywał skrypt P-nurbs, który w moim maxie pokazuje błąd. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Napisano 16 Listopad 200618 l Zaznacz rękę, przekonwertuj do poly, klknij na przycisku attach i zaznacz korpus. W ten sposób połączysz oba obiekty w jeden. Następnie używając funkcji Weld muszisz połaczyć ze sobą odpowiednie wierzchołki.
Napisano 16 Listopad 200618 l attach, potem ewentualnie skasować niepotrzebne facy, potem poweldować. na to meshsmooth. edit: no wyprzedził mnie mintrill, muszę go znowu dogonić
Napisano 16 Listopad 200618 l Autor Dziękuję za pomoc. Ale szukałem i.... nie znalazłem. Czy Weld to modyfikator? Jeśli tak, to nie wiem dlaczego go nie posiadam. A może to funkcja położona gdzie indziej?
Napisano 16 Listopad 200618 l Mając zaznaczony obiekt Editable poly musisz przejść na poziom (sub-level) vertex. Tam, zaznaczasz wierzchołki i klikasz w przycisk Weld w celu ich połączenia w jeden wierzchołek :)
Napisano 16 Listopad 200618 l Autor Nie chę nikomu zawracać głowy, ale dalej nie wychodzi. Robię tak jak mówisz, zaznaczam verteksy klakam WELD i nic.... nic się nie dzieje.... wierzchołki się nie sklelają... nie wiem co jest... pewnie moja wina....
Napisano 16 Listopad 200618 l Autor Wiem.... oczywiście, że wina jest moja... ale już wszystko wiem... trochę to skomplikowane... ale mam. Wielkie dzięki za pomoc PIOTREK...