Skocz do zawartości

Problem z Meshsmooth


Paq

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym użytkownikiem 3d studio max6 i nie potrafię dobrze wykożystać tego modyfikatora. W jaki sposób można sklejać dwa obiekty, które powinny wyglądać jak jedna całość, a później je wygładzić tym modyfikatorem? Nie wiem do końca czy mnie rozumiecie(piszę dość niejasno), dlatego podam przykład. Co mam zrobić, aby przykleić rękę człowieka do korpusu? W jaki sposób posklejać verteksy , aby wyszła jedna całość? Szukałem takich informacji i na forum, i w tutorialach, ale nic konkretynego dla początkujących nie znalazłem. Był co prawda jeden, ale wykorzystywał skrypt P-nurbs, który w moim maxie pokazuje błąd. Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie chę nikomu zawracać głowy, ale dalej nie wychodzi. Robię tak jak mówisz, zaznaczam verteksy klakam WELD i nic.... nic się nie dzieje.... wierzchołki się nie sklelają... nie wiem co jest... pewnie moja wina....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności