nielot007 Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Witam!! mam taki blad jak na zdjeciu jak usunac te linie (zaznaczone) opcja remove nie dziala :( pomocy :) pozdro
piksar Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 poprowadź edge od górnego do każdego egda wyznaczającego otwory (przy uzyciu cut) to potem te bedziesz mógł usunąć niejasne ale nie wiem jak to napisać edit całkowicie się nie pozbędziesz krawedzi wewnatrz, poniewaz kazdy z tych detali musi być "podłączony" jakimś edgem do reszty całości, możesz jedynie poprowadzić je w jakiś kulturalny sposób (imo)
nielot007 Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 bezsensu :( ale ja niechce aby byly polaczone :(:( ale szajs te splajny :D
piotrek Napisano 18 Listopad 2006 Napisano 18 Listopad 2006 Takiego jednego polygona chciałbyś mieć? :p [edit] heheh, nie ma to jak 4-sided polygon :D
nielot007 Napisano 18 Listopad 2006 Autor Napisano 18 Listopad 2006 tak :D:D 1234567 edit widzicie jak ladnie wyszlo :) bez bledow a 99.9999% to jedne poligon
nielot007 Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 Witam!! kolejny problem z splineami :(:( uzywam loft'a i wychodzi takie cos zaznaczm ten maly obiekt klikam linie i powstaje to cos zielonego :) powiedzcie co robie zle hehe oszaleje z tymi splajnami pozdro
nielot007 Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 tak :) teraz jest tak samo tylko chudziej :) czyli cienszy jes ten cylinder :( ale 1:0 piksar vs spline ;)
piksar Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 ciekawi mnie jak obszedłeś problem grilla do Willisa miałem rację czy nie ?
nielot007 Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 miales miales ;) prosze bardzo :) a tutaj co sie pojawia po usunieciu scalowania :) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi