Paq Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Witam. Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max 6 i nie wiem jak mogę w prosty sposób stworzyć ogniwa łańcucha. Jeśli ktoś ma pomysł to proszę o pisanie postów. Będę wdzięczny za przystępny i prosty opis.
Matti Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Obiekt Torus i przeskaluj w jednym kierunku. Mam nadziej ze wiesz o co chodzi ;)
bucek_2 Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Tak jak poprzednik mowił tylko potem z wcisnietym shiftem przesun w odpowiednia strone i wybierz liczbe kopii (ile ma byc ogniw)
Paq Napisano 19 Listopad 2006 Autor Napisano 19 Listopad 2006 Faktycznie, można zrobić z tego ogniwa do łańcucha, ale niestety nie potrafię przeskalować ich w odpowiednią stronę. Jeśli moglibyście mi to wyjaśnić, będę wdzięczny.
Matti Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Tutorial: Utworz Torusa w oknie front wcisnij "R" i pociagnij albo za czerowna "kreske" (OŚ X), lub za zielona (OŚ Y). Brawo otrzymales ogniwo!!!:D
piotrek Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Kity wciskacie, bo nie widziałem jeszcze ogniwa łańcucha, które miałoby kształt przeskalowanego torusa :)
Matti Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 moze i ogniwa nie sa idealnym przeskalowanym torusem ale napewno stanowi on idealna baze aby takowe stworzyc :)
DraB Napisano 19 Listopad 2006 Napisano 19 Listopad 2006 Walnij sobie splina (rectangle) potem ustaw wszystkie vertexy na corner i z filletuj je. Potem zanacz renderable i dispaly render mesh.
Rekomendowane odpowiedzi