Paq Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 Witam. Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max 6 i nie wiem jak mogę w prosty sposób stworzyć ogniwa łańcucha. Jeśli ktoś ma pomysł to proszę o pisanie postów. Będę wdzięczny za przystępny i prosty opis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matti Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 Obiekt Torus i przeskaluj w jednym kierunku. Mam nadziej ze wiesz o co chodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bucek_2 Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 Tak jak poprzednik mowił tylko potem z wcisnietym shiftem przesun w odpowiednia strone i wybierz liczbe kopii (ile ma byc ogniw) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 19 Listopad 2006 Autor Share Napisano 19 Listopad 2006 Faktycznie, można zrobić z tego ogniwa do łańcucha, ale niestety nie potrafię przeskalować ich w odpowiednią stronę. Jeśli moglibyście mi to wyjaśnić, będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matti Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 Tutorial: Utworz Torusa w oknie front wcisnij "R" i pociagnij albo za czerowna "kreske" (OŚ X), lub za zielona (OŚ Y). Brawo otrzymales ogniwo!!!:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 Kity wciskacie, bo nie widziałem jeszcze ogniwa łańcucha, które miałoby kształt przeskalowanego torusa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matti Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 moze i ogniwa nie sa idealnym przeskalowanym torusem ale napewno stanowi on idealna baze aby takowe stworzyc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DraB Napisano 19 Listopad 2006 Share Napisano 19 Listopad 2006 Walnij sobie splina (rectangle) potem ustaw wszystkie vertexy na corner i z filletuj je. Potem zanacz renderable i dispaly render mesh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paq Napisano 20 Listopad 2006 Autor Share Napisano 20 Listopad 2006 Wielkie dzięki wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi