odnetniN Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 Witam wszstkich to znowu ja mam problem moze ktos tez taki mial i wie jak temu zaradzic chodzi o otexturowanie modelu modyf. unvrap. Mam model high poly i jak daje edit w modyf. i gdy zaznacze polygony i chce je przesunac lub z detachowac to mi sie zwiesza 3dsmax:/ i niewiem czego to wina czy to dlatego ze model ma zaduzo poly?model ma 2747 poly Mam jeszcze jedno pytanie bo widzialem jak nie ktorzy modeluja przy uzyciu poly selection i unwrap map ,ale mnie to nie wychodzi :/ gdy dam poly selection potem unvrap map to w edit niemam nic (pusto) :/ I czy orzy takim modelowaniu musze zrobic jeden obrazek z cala textura dla nie go czy moge osobne dawac? do kazdej czesci ciala?;] PS:z gory dzieki za poswiecenie czasu ;]
hkropinski Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 3k poly to malutko i nie powinno byc klopotow ze sprzedem chyba ze masz jakiegos celerona266 i 64mb ramu;) Mam jeszcze jedno pytanie bo widzialem jak nie ktorzy modeluja przy uzyciu poly selection i unwrap map ,ale mnie to nie wychodzi :/ gdy dam poly selection potem unvrap map to w edit niemam nic (pusto) :/ I czy orzy takim modelowaniu musze zrobic jeden obrazek z cala textura dla nie go czy moge osobne dawac? do kazdej czesci ciala?;] nie rozumiem;)
odnetniN Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 a wie ctak kompa mam i tak slabego ,ale nie bede narzekal bo widzialem arcydziela robione na gorszych sprzetach ;] moj komp to: 2.0amd,512ddr,radon 9200se i teraz dlaczego to mi sie przycina :( moze lepiej bedzie jak dam model :D Linki: http://www.badongo.com/file/1745800 http://www.sendspace.com/file/d323lv hkropinski chodzi o to ze mam np. model gdzie w modyf. daje selection poly i zaznaczam polygony samej glowy bez tulowia i jak wrzucam modyf. unvrap map i jak wchodze w edycje zeby juz ustawic sobie mape to tam w tym edytorze niemam zadnych polygonow :/ etap1: etap2: no i wlasnie w edit nic niema tak jakbym nie zaznaczyl poly :/ albo jakby ich w ogole nie bylo:/
hkropinski Napisano 20 Listopad 2006 Napisano 20 Listopad 2006 a usun unwarpa, wroc do edit poly, odznacz wszystkie polygony i ponownie daj unwarpa, teraz mozesz rozwinąć opcję unwarp, kliknij na face a nastepnie edit i powiedz czy skutkuje:)
odnetniN Napisano 20 Listopad 2006 Autor Napisano 20 Listopad 2006 nie poskutkowalo :/ a widziales moze model? i czy u ciebie tez sie tak zwiesza przy mapowaniu ?? ;/ sorry ze tak duzo pytan naraz ;] EDIT: Jak daje samego unwarpa na model to mam w edit caly model(ale sie zwiesza jak chce cos usatwic zebym z mapowac) ;] ,tyle ze ja chcialem uzyc opcji poly selction i dopiero potem unwarpa bo chyba lepiej w ten sposob ;]
hkropinski Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 hmm... u mnie wydaje sie ze jest wszystko dobrze:/
odnetniN Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 No to juz nie kapuje :9 czemu tak sie dzieje z tym select poly na innym modelu mi dzial tylko na tym tak mam :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się