Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszstkich to znowu ja mam problem moze ktos tez taki mial i wie jak temu zaradzic chodzi o otexturowanie modelu modyf. unvrap.

Mam model high poly i jak daje edit w modyf. i gdy zaznacze polygony i chce je przesunac lub z detachowac to mi sie zwiesza 3dsmax:/ i niewiem czego to wina czy to dlatego ze model ma zaduzo poly?model ma 2747 poly

mannvl1.th.jpg

mannnxi6.th.jpg

mannnnsk1.th.jpg

 

 

Mam jeszcze jedno pytanie bo widzialem jak nie ktorzy modeluja przy uzyciu poly selection i unwrap map ,ale mnie to nie wychodzi :/ gdy dam poly selection potem unvrap map to w edit niemam nic (pusto) :/ I czy orzy takim modelowaniu musze zrobic jeden obrazek z cala textura dla nie go czy moge osobne dawac? do kazdej czesci ciala?;]

PS:z gory dzieki za poswiecenie czasu ;]

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

3k poly to malutko i nie powinno byc klopotow ze sprzedem chyba ze masz jakiegos celerona266 i 64mb ramu;)

 

Mam jeszcze jedno pytanie bo widzialem jak nie ktorzy modeluja przy uzyciu poly selection i unwrap map ,ale mnie to nie wychodzi :/ gdy dam poly selection potem unvrap map to w edit niemam nic (pusto) :/ I czy orzy takim modelowaniu musze zrobic jeden obrazek z cala textura dla nie go czy moge osobne dawac? do kazdej czesci ciala?;]

 

nie rozumiem;)

Napisano

a wie ctak kompa mam i tak slabego ,ale nie bede narzekal bo widzialem arcydziela robione na gorszych sprzetach ;]

moj komp to: 2.0amd,512ddr,radon 9200se

i teraz dlaczego to mi sie przycina :( moze lepiej bedzie jak dam model :D

Linki:

http://www.badongo.com/file/1745800

http://www.sendspace.com/file/d323lv

 

 

hkropinski chodzi o to ze mam np. model gdzie w modyf. daje selection poly i zaznaczam polygony samej glowy bez tulowia i jak wrzucam modyf. unvrap map i jak wchodze w edycje zeby juz ustawic sobie mape to tam w tym edytorze niemam zadnych polygonow :/

etap1:

1lg2.th.jpg

etap2:

2om0.th.jpg

no i wlasnie w edit nic niema tak jakbym nie zaznaczyl poly :/ albo jakby ich w ogole nie bylo:/

Napisano

a usun unwarpa, wroc do edit poly, odznacz wszystkie polygony i ponownie daj unwarpa, teraz mozesz rozwinąć opcję unwarp, kliknij na face a nastepnie edit i powiedz czy skutkuje:)

Napisano

nie poskutkowalo :/ a widziales moze model? i czy u ciebie tez sie tak zwiesza przy mapowaniu ?? ;/ sorry ze tak duzo pytan naraz ;]

EDIT:

Jak daje samego unwarpa na model to mam w edit caly model(ale sie zwiesza jak chce cos usatwic zebym z mapowac) ;] ,tyle ze ja chcialem uzyc opcji poly selction i dopiero potem unwarpa bo chyba lepiej w ten sposob ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności