fotoas Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 Hej.. mam tu maly problem z wnetrzem troszke dlugo sie renderuje..slabo sie odziarnia. Wnetrze dosc spore ( powierzchniowo) Holl.. troszke szkla przez ktore wpada slonce. Czy sa jakies magioczne sposoby na obejscie tego ? Zeby nei trawlo to 2 doby dla rozdzialki 1000/1000 ?? pozdrawiam\ fotoas
polka dot Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 przerzutka na vraya. a jeśli chcesz podobnie wyglądający obrazek to licz gi silnikami qmc+light cache. chyba że robisz w maxwellu bo nie chce ci się ustawiać to będzie problem :) pozdrawiam
fotoas Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 nie to ze mi sei nei chce..ale nie mam czasu bawic sie w vizualizacje, jestem architektem i cenie sobie szybkosc ustawien maxwella i jego sliczne materialy. Vray jest dla grafikow co fikaja w maxie jak szalency :) ja musze miec raczej soft typu ' klik i rano render' hmm..
TrojkaT Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 fotoas czym oswietlasz scene ?? jakie swiatla masz :) i jaki sprzet
fotoas Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 Sky madryt ze sloncem godzina 13 :) ustawienia turbulencji ozonu i wody domyslne mam Duo Core 6600 ..czyli dosc szyobki procek
zdeno Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 tam gdzie nie musi być szkła w oknach to je usuń . światło w maxwellu jeżeli przechodzi przz szkło to bardzo spowalnia odziarnianie. upewnij się też że nie ma rozszczepiania światła włączonego w materiale (dispersion) kolory materiałów powinny być z zakresnu niższego niż RGB 225,225,225 to wtedy odbijają mniej światła i mniej ma maxwell do liczenia. jeżeli masz jakiekolwie emitery to powinny mieć jak najprostszą geometrię procek zaiste potężny tak tez coś w materiałach jest zbyt bogato. pozdrawiam
Adam_Guzowski Napisano 21 Listopad 2006 Napisano 21 Listopad 2006 pamietaj o skali sceny! zle ustawiona skala to i ziarna bedziesz full i czas renderingu tez nie bedzie ladny _AG
fotoas Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 Ano wlasnie wszystko to mam zrobione..i skala OK ( 0,01 bo robie w centymetrach) i materialy proste..ale faktycznie..zrobie test bez szkla i z jednym materialem difuse i zobaczymy gdzie pies pogrzebany :) dzieki za szybka reakcje !! fotoas
fotoas Napisano 21 Listopad 2006 Autor Napisano 21 Listopad 2006 Faktycznie , z materialem difusa na calosci , bez szkla to leci jak rakieta, i po 5 minutach jzu mam dosc ladne wnetrze w 1000/1000pix. to moze teraz niech mi ktos powie jak te materialy robic zeby nie przesadzic :) Czego unikac w Maxwell..kiedys robilem w brazilu i bylo to samo sztuczki kruczki materialowe przyspieszaly render kilkukrotnie :) Edycja: Tak wiec moge powiedziec z czystym sumieniem ze w scenie tak duzej( hol ok 50/50metrow, przy tak duzych powierzchniach szklo ktore otacza budynek, a ktorego we wnetrzu defacto nie widac a ktore wpuszcza swiatlo do wnetrza , ma jednak wplyw na szybkosc renderingu. Po wywaleniu szkla wszsytko smiga 2x szybciej. Po uproszczeniu szkla niby troszke przyspieszylo. Nie jestem tylko pewien czy to moje uproszczenie szkla jest prawidlowe. pozdrawiam fotoas
dyonizoss Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 hejka uzywaj AGSów (materiał "udający" szkło) odbija jak szkło, ale nie ma jego fizycznych własciwosci , praktycznie nie wpływa na zpowolnienie rendera PoZdRo!i!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się