Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.. mam tu maly problem z wnetrzem

troszke dlugo sie renderuje..slabo sie odziarnia.

Wnetrze dosc spore ( powierzchniowo) Holl.. troszke szkla

przez ktore wpada slonce. Czy sa jakies magioczne sposoby na obejscie tego ?

Zeby nei trawlo to 2 doby dla rozdzialki 1000/1000 ??

 

pozdrawiam\

fotoas

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przerzutka na vraya. a jeśli chcesz podobnie wyglądający obrazek to licz gi silnikami qmc+light cache. chyba że robisz w maxwellu bo nie chce ci się ustawiać to będzie problem :)

 

pozdrawiam

Napisano

nie to ze mi sei nei chce..ale nie mam czasu bawic sie w vizualizacje, jestem architektem i cenie sobie szybkosc ustawien maxwella i jego sliczne materialy.

Vray jest dla grafikow co fikaja w maxie jak szalency :)

ja musze miec raczej soft typu ' klik i rano render'

 

hmm..

Napisano

tam gdzie nie musi być szkła w oknach to je usuń . światło w maxwellu jeżeli przechodzi przz szkło to bardzo spowalnia odziarnianie. upewnij się też że nie ma rozszczepiania światła włączonego w materiale (dispersion)

 

kolory materiałów powinny być z zakresnu niższego niż RGB 225,225,225 to wtedy odbijają mniej światła i mniej ma maxwell do liczenia.

 

jeżeli masz jakiekolwie emitery to powinny mieć jak najprostszą geometrię

 

procek zaiste potężny tak tez coś w materiałach jest zbyt bogato.

 

pozdrawiam

Napisano

Ano wlasnie wszystko to mam zrobione..i skala OK ( 0,01 bo robie w centymetrach) i materialy proste..ale faktycznie..zrobie test bez szkla i z jednym materialem difuse i zobaczymy gdzie pies pogrzebany :)

 

dzieki za szybka reakcje !!

fotoas

Napisano

Faktycznie , z materialem difusa na calosci , bez szkla to leci jak rakieta, i po 5 minutach jzu mam dosc ladne wnetrze w 1000/1000pix. to moze teraz niech mi ktos powie jak te materialy robic zeby nie przesadzic :)

Czego unikac w Maxwell..kiedys robilem w brazilu i bylo to samo

sztuczki kruczki materialowe przyspieszaly render kilkukrotnie :)

 

Edycja:

 

Tak wiec moge powiedziec z czystym sumieniem ze w scenie tak duzej( hol ok 50/50metrow,

przy tak duzych powierzchniach szklo ktore otacza budynek, a ktorego we wnetrzu defacto nie widac

a ktore wpuszcza swiatlo do wnetrza , ma jednak wplyw na szybkosc renderingu. Po wywaleniu szkla wszsytko smiga 2x szybciej. Po uproszczeniu szkla niby troszke przyspieszylo.

Nie jestem tylko pewien czy to moje uproszczenie szkla jest prawidlowe.

 

pozdrawiam

fotoas

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności