Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

chcialbym sie zapytac, czy posiadacie jakies sprawdzone metody na modelowanie terenu.

Chodzi mi o to ze mam domek, ktory jest wtopiony czesciowo w skarpe. otaczaja go chodniczki, ktore sa na roznym poziomie.

Czy jest jakas w miare skuteczna metoda, aby te chodniczki nie wisialy w powietrzu... ?

Dotychczas probowalem z displace, tylko ze jak tworze mape w photoshopie, to ciezko mi dopasowac wypuklosci i wkleslosci, tak zeby pokrywaly sie z tymi potrzebnymi do maxa.

Uzywalem jeszcze plaina + vertex + soft selection, ale to zmudna robota.

 

Dzieki za pomoc. pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 944
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz zawsze chodnik zrobić loftem ( oczywiście jeżeli ma być to pojedyncza ścieżka ) . Żeby zrobić coś takiego musisz przygotować przekrój tegoż chodnika, czy ścieżki za pomocą spline'ów i za pomocą kolejnego linie po której ma biec .

Jeżeli już masz wszystko przgotowane, wchodzisz w opcje tworzenia obiektów, wybierasz compound objects i tam powinieneś znaleźć zakładkę Loft. Na samiej górze masz 2 przyciski "Get path" i "get shape" Jeżeli masz zaznaczony przekrój, klikasz na get path i system generuje ci gotowy chodnik.

 

Myśle że to powninno rozwiązać twój problem :)

Napisano
  • Autor

mi chodzi o teawe, teren, ziemie, uksztaltowanie pagorkow, chodnik to nie zaden problem, juz mam wszystko gotowe, chodzi o to zeby do roznych wysokosci dopasowac teren. czyli NAJPIERW CHODNIK, pozniej ZIEMIA

Napisano

Jeśli chodzi o wyrównanie pagórkowatego terenu to najłatwiej View Align użyć - spłaszczy Ci wszystkie zaznaczone polygony w kierunku zależnym od widoku w którym działasz, nie zapomnij wcześniej zaznaczyć Ingore Backfacing. Czasem też warto najpierw Extrude: 0, pokombinuj trochę ;-).

 

mapuu3.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.