Napisano 22 Listopad 200618 l Witam! Kontynuje Temat Związany Z Renderami Mieszkania Które Kiedyś Zamieszczałem W Wipi'e A To Są Efekty Mojej Pracy. Zapraszam Do Wypowiedzi Na Temat Tej Wizki. Aha Wsicko Modelowane W Archicadzie+maxie A Render 2 Maxie + V Ray 1,47 Pozdrawiam...
Napisano 22 Listopad 200618 l cieniutko troche. światło nie za dobre, widok za oknem nie pasuje, materiały średnie. samo wnętrze też nieciekawe, może tak pokazane. nie jest źle, ale może być lepiej
Napisano 22 Listopad 200618 l Camera correction mile widziane, w ogóle trochę cięzkie ujęcie. Stół wydaję się jakby latał, ale tam na granicy z podłogą ciężko coś dokładnie zobaczyć. Widok za oknem zbyt wyrazisty i nasycony, szczególnie jeśli spojrzeć na ciemne wnętrze, które de facto jest zbyt ciemne. Nogi od krzeseł... hmm... strasznie porypane i sophisticated. Ogólnie dużo do poprawy. Pozdr
Napisano 23 Listopad 200618 l Autor witam! mam takie pytanko co byście poprawili, zmienili aby to jakośwyglądało na poziomie. pozdrawiam...
Napisano 23 Listopad 200618 l Pojasnij widok za oknem, wywal to swiatelko pod biala polka, popraw w ps'ie te czarne cienie na tej polce, dodaj do kamery modyfikator camera corection, swiatlo naokolo okna(glownie przy parapecie) jakos zlikwiduj.pozdr.
Napisano 23 Listopad 200618 l Autor witam! ojojoj cos te moje wizki nie robia furory i zainteresowania na forum, drodzy koledzy trochu konstruktywnej pomocy i cos z tego wyjdzie. wiem ze musze poprawic kamerke stosując modyfikator corection(czy cosik takiego) ale nie wiem dlaczegu pojawiają sie dziwne rzeczy na lewej zasłonie(ciemniejsze okno i zasłonka), co poprawic w oswietleniu?( swiatło v ray za oknem + jeden direct light ) pozdrawiam
Napisano 23 Listopad 200618 l Autor Pojasnij widok za oknem, wywal to swiatelko pod biala polka, popraw w ps'ie te czarne cienie na tej polce, dodaj do kamery modyfikator camera corection, swiatlo naokolo okna(glownie przy parapecie) jakos zlikwiduj.pozdr. witam! zmieniłem w scence kamerke na kamerke + CAMERA CORECTION i problem z tym ze podczas rendera pokazuje sie okienko z napisem camera matrix is not ortogonal and max-compatibile shade is on standard materials and ligfts may shade incorrectly
Napisano 23 Listopad 200618 l nie przejmuj sie tym warningiem.zeby zobaczyc bledy w oswietleniu dobrze jest sobie zapisac scene w mono. wtedy bedziesz dobrze widzial za jasne i za ciemne miejsca.duzo jest tego u ciebie.a wtedy wlacz zeby takie nie byly:]
Napisano 23 Listopad 200618 l Autor nie przejmuj sie tym warningiem.zeby zobaczyc bledy w oswietleniu dobrze jest sobie zapisac scene w mono. wtedy bedziesz dobrze widzial za jasne i za ciemne miejsca.duzo jest tego u ciebie.a wtedy wlacz zeby takie nie byly:] witam co oznacza zapisac scene w "mono"?
Napisano 25 Listopad 200618 l chyba chodziło Ci o grayscale - mono to raczej tylko czerń i biel bez przejść tonalnych... ato mało mu raczej powie...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto