startingmax Napisano 24 Listopad 2006 Share Napisano 24 Listopad 2006 Chodzi o problem z modelowaniem i wygladzaniem latarni ulicznej. Potrzebuje zrobic tak aby zaznaczone na czerwono miesjca byly wklesle. Drugi problem to smooth'owanie . Jak wygladzic jaka opcja aby na renderze nie bylo widac scianek ? Obrazki dodane to ilustracje mojego problemu jedna (bez czerwieni) to render do zapytania o wygladzenie , drugi coporawic jpg ma zaznaczone elementy ktore musza byc wklesle. W razie problemu ze zrozumieniem o co mi chodzi piszcie w tym post'cie . thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 24 Listopad 2006 Share Napisano 24 Listopad 2006 Jeśli używasz maxa, zaznacz polygony które chcesz wygładzić i przypisz im ten sam numer SmoothingGroup. Wszystko w editable poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
startingmax Napisano 24 Listopad 2006 Autor Share Napisano 24 Listopad 2006 dzieki ale prosze tez o pomoc wsprawie tych wkleslosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 24 Listopad 2006 Share Napisano 24 Listopad 2006 Zaznacz krawędzi które masz na czerwono, chamfer leciutki, bevel do środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
startingmax Napisano 24 Listopad 2006 Autor Share Napisano 24 Listopad 2006 danke ! dzieki i'll try Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi