grim666 Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Wybrałem kilka fot. Nie jestem fotografem i nie znam się na tym dobrze. Może uzyskam tutaj kilka cennych uwag. Z tytułu wiecie już co za sprzęt. Obiektyw kit, ustawień nie pamiętam-duża przesłona, ISO 100 raczej. Zapraszam.
grim666 Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Niczem! Mam filtr polaryzacyjny. Pewnie dlatego tak wygląda ;)
ofca Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 2 fota - padam man...mozna prosic wieksza rozdzialke ?:D
Vorek Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 2 pierwsze jakieś nieciekawe i bez wyrazu, ale portrecik bardzo interesujący.
piksar Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 jak dla mnie słabo nie wiem co Vorek widzi w portrecie (ale to artysta) powiadam słabo bo mam doświadczenie w słabych pracach
grim666 Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Dzięki za opinie, nie spodziewałem się takiego miłego odbioru :) Pixar - ha ha! No uśmiałem się z tym doświadczeniem mocno ;)!! Następnym razem napisz jeszcze jakieś techniczne szczegóły, żebym wiedział, na co zwracać uwagę. A ten portret, to autoportret. Kanał niebieski i krótka zabawa poziomami.
piksar Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 jakie szczególy ? nieciekawe nieciekawe nieciekawe na drugim kompresja spowodowała że mam gradient na niebie (na ostro) autoportrety z praktyki wiem nie wychodzą. Najlepiej robi się zdjęcia ludziom jak się nie spodziewają dlatego zachęcam do zakupu obiektywu 500-800 mm lol och 300 da radę.