Yaro16 Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Próbowałem zrobić auto i mam problem z rowkami.Prosze o pomoc i wskazówki jak to zrobić aby było ładnie.Mam problem że na końcu mi sie rowek psuje i wogule wygląda do d***.Z góry dziękuję. Poniżej zamieszczam fotke
Dawcio_m Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 musisz używac ostrzejszego chamfera no i przerobić troche tutków żeby załapać jak działa mesh smootch turbo czy czego tam używasz innej rady niema.
Yaro16 Napisano 27 Listopad 2006 Autor Napisano 27 Listopad 2006 no to podaj jakies dobre tutki gdzie bedzie to opisane.
Dawcio_m Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 http://www.3d-palace.com/index.php?page=tut1 wejdz w dział 3ds maxa i poszukaj video tutka o modelowaniu audi.
haxigi Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 a mnie ciekawi jak zrobiłeś ten rysunek samochodu na różnych osiach pod który modelujesz :)
Razi91 Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Sorka,ale ten model radze zacząć od nowa. Sam już pare razy próbowałem wymodelować jakieś autko, ale zawsze kończyło się klapą. Moja rada: Rób wszystkie obiekty osobno (maska, błotnik, drzwi) które powinny być oddzielone jakąś szparą. W ten sposób np. na błotniku nie będziesz skazany na siatkę z maski. Chamfera używaj od początku linii do samego końca - w przeciwnym razie powstaną wielokąty(w wyniku czego jakieś dziwolągi).
Hynol Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 hmmm... Ja osobiście zawsze odwrotnie radze robić - całość a rowki ciąć na końcu. Trzeba tylko pamiętać żeby ładnie puścić edge które potem będziemy przerabiać na "dziury".
Rekomendowane odpowiedzi