Skocz do zawartości

Wings - import


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Mam problem z wigsem (wersja 0.98.38), pisałem o tym już w moim wipie, ale bez skutku więc i tu się zapytam :)

 

Zrobiłem w maxie9 głowę i chcę ją teraz wrzucić do wingsa aby tam zrobić UW

glowa01ao2.th.jpg

 

Eksportuje plik z maxa do formatu .3ds i później próbuję zaimportować go w Wingise ale pojawia się błąd:

 

wingserrorbl1.jpg

 

Nie wiem o co biega, pewnie z tą głową jest coś nie tak, bo jak zrobię jakiś inny prosty obiekt typu sphere czy box to importuje bez problemu.

 

Może ktoś wie jak to zrobić żeby działało?

 

Mogę podesłać plik z modelem na maila.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Niestety improt/export w jakimkolwiek formacie daje taki sam rezultat. Z innymi obiektami jest ok, wiec to z tą głową musi być coś źle ale nie nie mam pojęcia co?

Napisano

daj modyfikator STL check na głowę (w maksie) i zobacz czy ci znajdzie jakieś błędy.

ewentualnie zaklej dziury, bo wings dziur nie lubi, woli objekt zamknięty.

możesz też spróbować przekonwertować na mesh i spowrotem na poly.

 

nie rozumiem czemu robisz model w maksie a uvw w wingsie, na odwrót by było dużo wygodniej, ponieważ w wingsie lepiej się modeluje a w maksie lepiej się unwrapuje, ale to tylko moje zdanie.

  • Like 1
Napisano

dzieki Aniu i biglebowsky wypróbuje te wasze metody ale dopiero po weekendzie bo nie mam dostępu do modelu teraz, mam nadzieje że pomoże.

 

Robie UVW w wingsie bo tam to dwa klikniecia i sie samo wszystko rozkłada, a w maxie to jest strasznie namieszane i ciężko mi zczaić o co biega (może i jest lepiej ale ja nie umiem :)). Wypróbuje też ten skrypt, może akurat jakiś fajny :D

 

Jeszcze raz dzieki za pomoc i zainteresowanie :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności