Napisano 30 Listopad 200618 l Witam, Mam problem z wigsem (wersja 0.98.38), pisałem o tym już w moim wipie, ale bez skutku więc i tu się zapytam :) Zrobiłem w maxie9 głowę i chcę ją teraz wrzucić do wingsa aby tam zrobić UW Eksportuje plik z maxa do formatu .3ds i później próbuję zaimportować go w Wingise ale pojawia się błąd: Nie wiem o co biega, pewnie z tą głową jest coś nie tak, bo jak zrobię jakiś inny prosty obiekt typu sphere czy box to importuje bez problemu. Może ktoś wie jak to zrobić żeby działało? Mogę podesłać plik z modelem na maila.
Napisano 30 Listopad 200618 l oftopic :) -> własnie czemu nie ma tablicy do wingsa?? jest do maxa rino maji a nie ma do wingsa??
Napisano 1 Grudzień 200618 l Autor Niestety improt/export w jakimkolwiek formacie daje taki sam rezultat. Z innymi obiektami jest ok, wiec to z tą głową musi być coś źle ale nie nie mam pojęcia co?
Napisano 1 Grudzień 200618 l daj modyfikator STL check na głowę (w maksie) i zobacz czy ci znajdzie jakieś błędy. ewentualnie zaklej dziury, bo wings dziur nie lubi, woli objekt zamknięty. możesz też spróbować przekonwertować na mesh i spowrotem na poly. nie rozumiem czemu robisz model w maksie a uvw w wingsie, na odwrót by było dużo wygodniej, ponieważ w wingsie lepiej się modeluje a w maksie lepiej się unwrapuje, ale to tylko moje zdanie.
Napisano 1 Grudzień 200618 l unwrap to dziadostwo:) na scriptspot jest skrypt implementujący porządnego blenderowego unwelda w maksie, bardzo fajnie to działa.
Napisano 1 Grudzień 200618 l Autor dzieki Aniu i biglebowsky wypróbuje te wasze metody ale dopiero po weekendzie bo nie mam dostępu do modelu teraz, mam nadzieje że pomoże. Robie UVW w wingsie bo tam to dwa klikniecia i sie samo wszystko rozkłada, a w maxie to jest strasznie namieszane i ciężko mi zczaić o co biega (może i jest lepiej ale ja nie umiem :)). Wypróbuje też ten skrypt, może akurat jakiś fajny :D Jeszcze raz dzieki za pomoc i zainteresowanie :D