hawrok Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 Witam, Mam problem z wigsem (wersja 0.98.38), pisałem o tym już w moim wipie, ale bez skutku więc i tu się zapytam :) Zrobiłem w maxie9 głowę i chcę ją teraz wrzucić do wingsa aby tam zrobić UW Eksportuje plik z maxa do formatu .3ds i później próbuję zaimportować go w Wingise ale pojawia się błąd: Nie wiem o co biega, pewnie z tą głową jest coś nie tak, bo jak zrobię jakiś inny prosty obiekt typu sphere czy box to importuje bez problemu. Może ktoś wie jak to zrobić żeby działało? Mogę podesłać plik z modelem na maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cerebrate Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 oftopic :) -> własnie czemu nie ma tablicy do wingsa?? jest do maxa rino maji a nie ma do wingsa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 30 Listopad 2006 Share Napisano 30 Listopad 2006 exportuj do obj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2006 Niestety improt/export w jakimkolwiek formacie daje taki sam rezultat. Z innymi obiektami jest ok, wiec to z tą głową musi być coś źle ale nie nie mam pojęcia co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 1 Grudzień 2006 Share Napisano 1 Grudzień 2006 daj modyfikator STL check na głowę (w maksie) i zobacz czy ci znajdzie jakieś błędy. ewentualnie zaklej dziury, bo wings dziur nie lubi, woli objekt zamknięty. możesz też spróbować przekonwertować na mesh i spowrotem na poly. nie rozumiem czemu robisz model w maksie a uvw w wingsie, na odwrót by było dużo wygodniej, ponieważ w wingsie lepiej się modeluje a w maksie lepiej się unwrapuje, ale to tylko moje zdanie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 1 Grudzień 2006 Share Napisano 1 Grudzień 2006 unwrap to dziadostwo:) na scriptspot jest skrypt implementujący porządnego blenderowego unwelda w maksie, bardzo fajnie to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2006 dzieki Aniu i biglebowsky wypróbuje te wasze metody ale dopiero po weekendzie bo nie mam dostępu do modelu teraz, mam nadzieje że pomoże. Robie UVW w wingsie bo tam to dwa klikniecia i sie samo wszystko rozkłada, a w maxie to jest strasznie namieszane i ciężko mi zczaić o co biega (może i jest lepiej ale ja nie umiem :)). Wypróbuje też ten skrypt, może akurat jakiś fajny :D Jeszcze raz dzieki za pomoc i zainteresowanie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi