Skocz do zawartości

Sceny SW, modelowanie pistoletu itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Nie wiem czy to dobry dział, ale innego nie mogłem znaleźć.

 

Jestem kompletnym laikiem co do grafiki 3d, ale wielki zapał do nauki. Kiedyś uczyłem się z książeczki KŚ o 3ds max 6. Niestety zbyt wartościowa nie była.

Mam parę pytań:

 

1) Widziałem tutka o robieniu broni. Był on po angielsku, a na takie prace to zbyt dobry w tłumaczeniu nie jestem... Pisało w nim, że do programu trzeba wstawić szkic według którego będziemy podstawiać prostokąty. Ok, niby wszystko łatwe, ale jak wstawić bitmape żeby z niej odrysowywać ?

2 ) Bawiłem się kiedyś programem Milkshape 3d. Podobała mi się w nim funkcja Joint (czy jakoś takoś) w której po kliknięciu robił się punkcik i można było z tych punkcików zrobić np samochód. Czy taka opcja też jest w 3ds ?

3 ) Ostatnio nakręciłem film SW. Obrabiam go w Adobe After Effect 7. Mam zrobione miecze świetlne i inne bajery. Nagraliśmy parę scen na blue boxie. Te sceny to :

-Sala treningowa Sithów

-Sala obrad Sithów i Jedi

-Laboratorium Sithów

Chciałbym je jakoś zrobić w 3ds maxie, ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Rozdzielczość filmu to 640 x 480. Posiadam 3ds max 9.

 

Za pomoc będe bardzo wdzięczny i proszę o nie gniewanie sie :) Obiecuję, że te nerwy które zostaną przeze mnie zszarpane będą odpłacone pięknymi grafikami 3d :)

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1) Albo robisz plane i nakladasz teksture (rysunek ktory ci pomorze stworzycz model) albo views/viewport background/ files i wstawiasz odpowiedni plik

2)Jest wiele mozliwosci ale te punkty o ktorych mowisz jakos nie wiem o co chodzi proponuje przeczytac ksiazke jeszcze raz i zapoznac sie z sub-object levelem tamte punkty to vertexy.

Napisano
1) Albo robisz plane i nakladasz teksture (rysunek ktory ci pomorze stworzycz model) albo views/viewport background/ files i wstawiasz odpowiedni plik

2)Jest wiele mozliwosci ale te punkty o ktorych mowisz jakos nie wiem o co chodzi proponuje przeczytac ksiazke jeszcze raz i zapoznac sie z sub-object levelem tamte punkty to vertexy.

 

http://img45.imageshack.us/img45/3549/beztytuukp6.png pokażę ci dla ułatwienia o co się rozchodzi :) sam to zrobiłem tak na odczep :P te czerwone punkciki układam po kolei i one tworzą "budowę". Coś jak łączenie kolejnych punktów prostą :)

Napisano

ale przeciez ty w tym MS nie zrobiles modelu-bryły ! Tylko obrysowales sobie cos tam jakis pistolet, proponuje na początku odpuscic sobie obrabianie SW w maxie i zabrac sie za podstawy a ksiazka z KS o maxie 6 jest naprawde dobra na początek wiec nie rozumie dlaczego piszesze ze mało wartosciowa :/

Napisano
ale przeciez ty w tym MS nie zrobiles modelu-bryły ! Tylko obrysowales sobie cos tam jakis pistolet, proponuje na początku odpuscic sobie obrabianie SW w maxie i zabrac sie za podstawy a ksiazka z KS o maxie 6 jest naprawde dobra na początek wiec nie rozumie dlaczego piszesze ze mało wartosciowa :/

 

Tworzenie domu i to wszystko. Jak dla mnie ta książka to za mało.

Pościągałem parę v.tutoriali, ale też nic nie kumam bo nie wiem gdzie kolesie klikają. Słychać tylko klikanie klawiszy na klawiaturze i ot mają już funkcje. Chciałbym jakiś tutek krok po kroku. Ma ktoś może ?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności