jasiek311 Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 ustawienia: primary - irr map na low, sec - QMC, direct light plus vray lighty w oknach niewidoczne... wiecie moze, co jest przyczyna tych bugow? zaskoczylem sie nieco, gdy przebudzilem sie i to zobaczylem :D pozdro! aaaa wlasnie, i jesli mozecie, to podajcie linka, do ustawien Maria. bo nie moge tego znalezc... (nie wiem, co zrobic, zeby render byl jasniejszy - bright mltplr nic nie pomaga :/ )
Touch Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 Kiedyś miałem podobne 'disco', tylko w o wiele większej ilości;P Sprawdź, czy nie masz czasem zaznaczonej opcji 'Show samples' w Irradiance map'ie(?) Nie gwarantuję, że to to. Co zrobić, żeby było jaśniej? doświetlić, hehe;P Jeśli chodzi o ustawienia, to zwykle jadę na: Default lights ---> unchecked Adaptiv QMC (2;4) Antialiasing Filter: Mitchell-Netravali Saturacja 0,9 - 1,0 Primary: IRR (1.0), Secondary: LC (0,8) IRR: (Custom) Min rate: -3 Max rate: -2 HSph. subdivs: 50 Interp. samples: 30 Show direct light ---> checked LC: Sample size: 0,002 Reszta: default Color Mapping: Exponential: Dark: 1,8 Bright: 1,8 Te wartości akurat trzeba dobrać do sceny Reszta ustawień bez zmian. Jeśli ktoś ma poprawki do powyższych, to bardzo proszę;)
krzyhhh Napisano 5 Grudzień 2006 Napisano 5 Grudzień 2006 ja miałem kiedyś coś takiego :] głównie spowodowane użyciem standardowych szaderów scanline'a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się