Napisano 5 Grudzień 200618 l ustawienia: primary - irr map na low, sec - QMC, direct light plus vray lighty w oknach niewidoczne... wiecie moze, co jest przyczyna tych bugow? zaskoczylem sie nieco, gdy przebudzilem sie i to zobaczylem :D pozdro! aaaa wlasnie, i jesli mozecie, to podajcie linka, do ustawien Maria. bo nie moge tego znalezc... (nie wiem, co zrobic, zeby render byl jasniejszy - bright mltplr nic nie pomaga :/ )
Napisano 5 Grudzień 200618 l Kiedyś miałem podobne 'disco', tylko w o wiele większej ilości;P Sprawdź, czy nie masz czasem zaznaczonej opcji 'Show samples' w Irradiance map'ie(?) Nie gwarantuję, że to to. Co zrobić, żeby było jaśniej? doświetlić, hehe;P Jeśli chodzi o ustawienia, to zwykle jadę na: Default lights ---> unchecked Adaptiv QMC (2;4) Antialiasing Filter: Mitchell-Netravali Saturacja 0,9 - 1,0 Primary: IRR (1.0), Secondary: LC (0,8) IRR: (Custom) Min rate: -3 Max rate: -2 HSph. subdivs: 50 Interp. samples: 30 Show direct light ---> checked LC: Sample size: 0,002 Reszta: default Color Mapping: Exponential: Dark: 1,8 Bright: 1,8 Te wartości akurat trzeba dobrać do sceny Reszta ustawień bez zmian. Jeśli ktoś ma poprawki do powyższych, to bardzo proszę;)
Napisano 5 Grudzień 200618 l ja miałem kiedyś coś takiego :] głównie spowodowane użyciem standardowych szaderów scanline'a
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto