Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

5ec5.th.jpg

 

ustawienia:

 

primary - irr map na low, sec - QMC,

direct light plus vray lighty w oknach niewidoczne...

 

wiecie moze, co jest przyczyna tych bugow?

zaskoczylem sie nieco, gdy przebudzilem sie i to zobaczylem :D

pozdro!

 

aaaa wlasnie, i jesli mozecie, to podajcie linka, do ustawien Maria. bo nie moge tego znalezc...

(nie wiem, co zrobic, zeby render byl jasniejszy - bright mltplr nic nie pomaga :/ )

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 835
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kiedyś miałem podobne 'disco', tylko w o wiele większej ilości;P Sprawdź, czy nie masz czasem zaznaczonej opcji 'Show samples' w Irradiance map'ie(?) Nie gwarantuję, że to to. Co zrobić, żeby było jaśniej? doświetlić, hehe;P

 

Jeśli chodzi o ustawienia, to zwykle jadę na:

Default lights ---> unchecked

Adaptiv QMC (2;4)

Antialiasing Filter: Mitchell-Netravali

Saturacja 0,9 - 1,0

 

Primary: IRR (1.0), Secondary: LC (0,8)

IRR: (Custom)

Min rate: -3

Max rate: -2

HSph. subdivs: 50

Interp. samples: 30

Show direct light ---> checked

 

LC:

Sample size: 0,002

Reszta: default

 

Color Mapping:

Exponential:

Dark: 1,8

Bright: 1,8

Te wartości akurat trzeba dobrać do sceny

 

Reszta ustawień bez zmian.

Jeśli ktoś ma poprawki do powyższych, to bardzo proszę;)

Napisano

ja miałem kiedyś coś takiego :]

bykxy5.th.jpg

 

głównie spowodowane użyciem standardowych szaderów scanline'a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności