Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ukazaly sie nowe updaty pluginow do Maya, Cinema4D i 3dsMax

 

- Maya 6.5, 7 and 8 (Windows) // Maya 7 and 8 (Mac)

- Cinema4D 9 and 10 (Windows and Mac)

- 3DMax 7, 8 and 9 (Windows)

 

Odsylam na http://www.maxwellrender.com./ gdzie mozna zobaczyc video jak to wyglada POLECAM !

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest taki szybki, czy to ściema. A może toony używają farmy?

Napisano

kup 16 procków to też będziesz miał szybko. :* farmy raczej nie używają bo by się na filmiku wszystko wykrzaczyło 3 razy. jeszcze kilka updejtów i może będzie się dało tego używać...

Napisano
  • Autor

Master juz nie ma zadnych zwiechow . Polceam chodz sam jeszcze nie patrzalem :) w tym tygodniu bedzie jeszcze cos specjalnego :)

pozdrawiam

Napisano

siemka kome :) co tam słychowac ? jeszcze 2 miesiące bez neta i wracam na stałe to sobie połupiemy rendery na wyscigi ;)

 

wiadomo coś na temat planowanej daty wydania nowej wersji ?

Napisano
  • Autor

kolejny update do Mayi, maxa i sketchup

 

New features:

- the active viewport/camera is selected by default in the export dialog

- only visible viewports are shown in the export dialog

- added support for motion blur (both global and per-object)

- added support for KML files

- added the city list in the physical sky settings

- friendlier controls for handling date&time including the ability to use the current date and hour

- render time increased to max (1000000 minutes)

 

Bugs fixed:

- the roughness value in the metal material wizard was not taken into account (always set to 20)

- fixed the range for the SSS absorption parameter (0 - 1000)

- fixed the range for the SSS scattering parameter (0 - 1)

- the film ISO parameter can only take integer values now

- the F-Stop parameter now uses a single decimal place

- the "screen mapped" option was removed from the reflection, refraction and illumination IBL channels. It was

shown there by mistake, the renderer doesn't support screen mapping for these channels.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności