Napisano 7 Grudzień 200618 l No i świetnie znowu stoje w miejscu...Zaczałem sobie modelować środowisko, w którym bedzie się odbywać "akcja", wprawiam to wszytko ładnie w ruch tak jak chce, ale... Nie wiem co sie dzieje, bo juz przed renderingiem po jednej stronie poiwerzchni ścian jest czarno (ten efekt wystepuje rózniez po nałozeniu materialu na bryłe). Domyslacie się jak to wyglada kiedy do renderingu dodam np efekt czarnej mgły, wyglada to wszytko tak jakby po jeden stronie wogole brakowało scian!! Jak sie pozbyć tego efektu? Aby lepiej zobrazować problem dołączam zrzut ekranu do posta Pzdr ps. scena jest narazie bez zadnych świateł
Napisano 7 Grudzień 200618 l "scena jest narazie bez zadnych świateł" sam napisałeś sobie powód problemu :]
Napisano 7 Grudzień 200618 l Rozwijając wypowiedź by Vorek:) W maxie jest standardowe światło oświetlające scenę (1-omni), który jak widać nie oświetla ścian odwróconych doń "plecami"
Napisano 8 Grudzień 200618 l Autor No dzięki chłopoki!!! To sobie jade z koksem dalej ;-) Taka tylko mała refleksja mi sie nasunęła, bo moje panowanie nad 3d studio maxem zamyka się własciwie na tych wszystkich tutorialach, które kaza zrobic po drodze autorzy swoich ksiazek i zadziwiajaca czasami rzeczą jest jak czasami, pomimo tego, ze wydaje sie ze panuje nad jakims fragmentem tego programu, człowiek potrafi zatrzymac sie w swojej pracy nad taka pierdoła jak przestawiłem w poscie... Całe szczescie, ze czuje presji zwiaznej z zarabianiem pieniedzy na tym programi, bo bym nie wytrzymał nerwowo ;-))