Napisano 7 Grudzień 200618 l Witam :) Mam pewnien problem. Robie sobie scene, konkretnie lazienke, jest w niej lustro i skosne okno w dachu, a w nim Vray light. Oprocz tego mam directa, jako slonce, nie wiem dlaczego, ale w lustrze odbija sie vray light, jest biale odbicie, zamiast nieba, ktore jest ustawione jako mapa w env. :\ pomozcie prosze, nie wiem, jak to zlikfidowac. Vray light ma ustawione invisible, uzywam Irr+Lc
Napisano 7 Grudzień 200618 l Autor wylaczylem w opcjach affect specular i odbicie zniknelo, tak jak i specular na zlewie itp. bez sensu
Napisano 7 Grudzień 200618 l Autor to w takim razie, czy jest jakis sposob, zeby byl specular na zlewach, etc, a nie bylo go w tym lustrze :(, zeby tam nie bylo widac tego nieszczesnego swiatla :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto