Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :)

 

Mam pewnien problem. Robie sobie scene, konkretnie lazienke, jest w niej lustro i skosne okno w dachu, a w nim Vray light. Oprocz tego mam directa, jako slonce, nie wiem dlaczego, ale w lustrze odbija sie vray light, jest biale odbicie, zamiast nieba, ktore jest ustawione jako mapa w env. :\ pomozcie prosze, nie wiem, jak to zlikfidowac. Vray light ma ustawione invisible, uzywam Irr+Lc

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 861
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

wylaczylem w opcjach affect specular i odbicie zniknelo, tak jak i specular na zlewie itp. bez sensu

Napisano
  • Autor

to w takim razie, czy jest jakis sposob, zeby byl specular na zlewach, etc, a nie bylo go w tym lustrze :(, zeby tam nie bylo widac tego nieszczesnego swiatla :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności