klikus1984 Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Witam :) Mam pewnien problem. Robie sobie scene, konkretnie lazienke, jest w niej lustro i skosne okno w dachu, a w nim Vray light. Oprocz tego mam directa, jako slonce, nie wiem dlaczego, ale w lustrze odbija sie vray light, jest biale odbicie, zamiast nieba, ktore jest ustawione jako mapa w env. :\ pomozcie prosze, nie wiem, jak to zlikfidowac. Vray light ma ustawione invisible, uzywam Irr+Lc
klikus1984 Napisano 7 Grudzień 2006 Autor Napisano 7 Grudzień 2006 wylaczylem w opcjach affect specular i odbicie zniknelo, tak jak i specular na zlewie itp. bez sensu
streaker Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 wrecz przeciwnie, wszystko jest w jak najlepszym porządku...
klikus1984 Napisano 7 Grudzień 2006 Autor Napisano 7 Grudzień 2006 to w takim razie, czy jest jakis sposob, zeby byl specular na zlewach, etc, a nie bylo go w tym lustrze :(, zeby tam nie bylo widac tego nieszczesnego swiatla :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się