Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nic prostrzego. Mapujesz przedmiot dwa razy z innymi Map Channel w modyfikatorze UVW map.

 

Puźniej w materiale w opcjach textury wybierasz sobie odpowiedni Map Channel.

 

EDIT: Jedyny problem w tym że mapy proceduralne(noise, speckles, itp.) nie obsługują innych kanałów mapowania ale to też moża załatwić Renderując taką mapę :D W edytorze materiałów Utilities -> Render Map

Napisano

Noise i speckle nie muszą mieć kanału, wystarczy dać (albo zostawić, bo to jest standardowo) w ustawieniach speckla/noisa object XYZ (u góry)

wtedy żadne uvw nie ma wpływu na noise.

 

a żeby noise używał channel, to się to ustawia na explicit map channel i wtedy można też inne kanały dać (zmieniając obok numerek).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności