Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam przedmiot z 2 Mat. ID. Chcę, żeby każdy ID miał swój UVW Map (różny jeden od drugiego), lecz nie udaje mi się. Co mogę robić?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nic prostrzego. Mapujesz przedmiot dwa razy z innymi Map Channel w modyfikatorze UVW map.

 

Puźniej w materiale w opcjach textury wybierasz sobie odpowiedni Map Channel.

 

EDIT: Jedyny problem w tym że mapy proceduralne(noise, speckles, itp.) nie obsługują innych kanałów mapowania ale to też moża załatwić Renderując taką mapę :D W edytorze materiałów Utilities -> Render Map

Napisano

Noise i speckle nie muszą mieć kanału, wystarczy dać (albo zostawić, bo to jest standardowo) w ustawieniach speckla/noisa object XYZ (u góry)

wtedy żadne uvw nie ma wpływu na noise.

 

a żeby noise używał channel, to się to ustawia na explicit map channel i wtedy można też inne kanały dać (zmieniając obok numerek).

Napisano

Nie da się przypisać ID materiału jako takiego do UVW. To, jak zauważono wcześniej, odbywa się na poziomie kontroli ustawienia mapy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności