Polskaman Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Witam. Mam przedmiot z 2 Mat. ID. Chcę, żeby każdy ID miał swój UVW Map (różny jeden od drugiego), lecz nie udaje mi się. Co mogę robić?
Lis Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Nic prostrzego. Mapujesz przedmiot dwa razy z innymi Map Channel w modyfikatorze UVW map. Puźniej w materiale w opcjach textury wybierasz sobie odpowiedni Map Channel. EDIT: Jedyny problem w tym że mapy proceduralne(noise, speckles, itp.) nie obsługują innych kanałów mapowania ale to też moża załatwić Renderując taką mapę :D W edytorze materiałów Utilities -> Render Map
Ania Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Noise i speckle nie muszą mieć kanału, wystarczy dać (albo zostawić, bo to jest standardowo) w ustawieniach speckla/noisa object XYZ (u góry) wtedy żadne uvw nie ma wpływu na noise. a żeby noise używał channel, to się to ustawia na explicit map channel i wtedy można też inne kanały dać (zmieniając obok numerek).
Hynol Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Nie da się przypisać ID materiału jako takiego do UVW. To, jak zauważono wcześniej, odbywa się na poziomie kontroli ustawienia mapy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się