Napisano 9 Grudzień 200618 l Witam wszystkich! Mam problem z texturowaniem w 3d max. Gdy chcę nałożyć teksturę na obiekt dziwnie sie rozciąga jak to zrobić żeby mialo ręce i nogi
Napisano 9 Grudzień 200618 l Autor tak ale po dodaniu mappingu jakiegokolwiek nadal występują znieksztalcenia
Napisano 9 Grudzień 200618 l pozostaje Unwrap UVW, ale w przypadku tych skałek UVW Map z nalozeniem Box powinno sobie poradzic, przynajmiej tak mi sie wydaje
Napisano 9 Grudzień 200618 l Autor box nie wystarcza a o unwarp uvw na razie nie mam pojęcia to są moje początki chyba będe musial sie troszke doszkolic
Napisano 9 Grudzień 200618 l box nie wystarcza a o unwarp uvw na razie nie mam pojęcia to są moje początki chyba będe musial sie troszke doszkolic no to wlasnie doskonaly moment do obczajenia unwrapa, szybko go rozgryziesz i zobaczysz, ze jest prosty, wczesniej czy pozniej i tak bedziesz musial sie go nauczyc.
Napisano 9 Grudzień 200618 l Autor ok zobaczymy co mi z tego wyjdzie a co do unwrapa to pewnie bedzie masa pytan
Napisano 9 Grudzień 200618 l Autor czy bawiac sie unwrapem moge nadac roznym poligonom rozna wartosc displacement
Napisano 9 Grudzień 200618 l Autor ok obeszlo sie bez unwrapa tym razem zobaczcie jak to teraz wyglada ja wracam do pracy jeszcze wiele jest do zrobienia
Napisano 9 Grudzień 200618 l posrednio tak, bo nie do tego sluzy unwrap, on sluzy do precyzyjnego, recznego zmapowania obiektu, mozesz go sobie wlasnie unwrapem zamowac a potem namalowac mape displacementu i bedziesz mial dokladnie tam gdzie bedziesz na modelu chcial odpowiednia wartosc displacement.
Napisano 9 Grudzień 200618 l Autor to wyglada mi na wyzsza szkole jazdy ale bede probowal bo nic innego nie pozostaje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto