Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich!

 

Mam problem z texturowaniem w 3d max. Gdy chcę nałożyć teksturę na obiekt dziwnie sie rozciąga jak to zrobić żeby mialo ręce i nogi

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tak ale po dodaniu mappingu jakiegokolwiek nadal występują znieksztalcenia

Napisano

pozostaje Unwrap UVW, ale w przypadku tych skałek UVW Map z nalozeniem Box powinno sobie poradzic, przynajmiej tak mi sie wydaje

Napisano
  • Autor

box nie wystarcza a o unwarp uvw na razie nie mam pojęcia to są moje początki chyba będe musial sie troszke doszkolic

Napisano
box nie wystarcza a o unwarp uvw na razie nie mam pojęcia to są moje początki chyba będe musial sie troszke doszkolic

 

no to wlasnie doskonaly moment do obczajenia unwrapa, szybko go rozgryziesz i zobaczysz, ze jest prosty, wczesniej czy pozniej i tak bedziesz musial sie go nauczyc.

Napisano
  • Autor

ok zobaczymy co mi z tego wyjdzie a co do unwrapa to pewnie bedzie masa pytan

Napisano
  • Autor

czy bawiac sie unwrapem moge nadac roznym poligonom rozna wartosc displacement

Napisano
  • Autor

ok obeszlo sie bez unwrapa tym razem zobaczcie jak to teraz wyglada ja wracam do pracy jeszcze wiele jest do zrobienia

Napisano

posrednio tak, bo nie do tego sluzy unwrap, on sluzy do precyzyjnego, recznego zmapowania obiektu, mozesz go sobie wlasnie unwrapem zamowac a potem namalowac mape displacementu i bedziesz mial dokladnie tam gdzie bedziesz na modelu chcial odpowiednia wartosc displacement.

Napisano
  • Autor

to wyglada mi na wyzsza szkole jazdy ale bede probowal bo nic innego nie pozostaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności