Skocz do zawartości

Cell Shading'owy material. How?


Leleń

Rekomendowane odpowiedzi

Witka. W sumie to troche lamerskie pytanie - jak uzyskac taki material (link nizej), bo zwyklym ink paintem to nie wychodzi, z brazilowym toonem rowniez nie jest za dobrze. A moze tu cala sztuka jest w swiatlach? albo to zwykla textura jest? no niewiem niewiem.. Pomozcie, pzdr :)

 

http://galerie.half-life2.cz/albums/userpics/TF2_T1_S2.jpg

http://www.pestgaming.com/images/news/team-fortress-2.jpg

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nom ale w vrayu to chyba nie dziala...

Tak mi sie zdaje... wiem ze w scanie tak.

A jak chcesz jeszcze takie toonowe obrysowki czarne, to kopiujesz sobie ten swoj obiekt (ale w miejscu) nadajesz mu Pusha (parametr zalezy od tego jaka gruba chcesz miec obramowke), Normala i czarny kolorek (z np selfillumination?).

Efekt niezly;-)

A z tym toonem to tak jak Lis pisal. A w mixie unikaj "skosow". niech kolory beda wlasnie "skokowe".

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności