Leleń Napisano 12 Grudzień 2006 Share Napisano 12 Grudzień 2006 Witka. W sumie to troche lamerskie pytanie - jak uzyskac taki material (link nizej), bo zwyklym ink paintem to nie wychodzi, z brazilowym toonem rowniez nie jest za dobrze. A moze tu cala sztuka jest w swiatlach? albo to zwykla textura jest? no niewiem niewiem.. Pomozcie, pzdr :) http://galerie.half-life2.cz/albums/userpics/TF2_T1_S2.jpg http://www.pestgaming.com/images/news/team-fortress-2.jpg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 12 Grudzień 2006 Share Napisano 12 Grudzień 2006 Z tego co słyszałem to robi się to fallofem ustawionym na Light, shadow z tym że odpowienio musisz mix ustawić. skokowo najlepiej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 12 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2006 Lis dzieki, niezly sposob, wyglada zadowalajaco :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 12 Grudzień 2006 Share Napisano 12 Grudzień 2006 Nom ale w vrayu to chyba nie dziala... Tak mi sie zdaje... wiem ze w scanie tak. A jak chcesz jeszcze takie toonowe obrysowki czarne, to kopiujesz sobie ten swoj obiekt (ale w miejscu) nadajesz mu Pusha (parametr zalezy od tego jaka gruba chcesz miec obramowke), Normala i czarny kolorek (z np selfillumination?). Efekt niezly;-) A z tym toonem to tak jak Lis pisal. A w mixie unikaj "skosow". niech kolory beda wlasnie "skokowe". Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się