Temporal Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 Jak uzyskać fajny efekt brudu tworząć materiał? Da się to zrobić jakimiś proceduralnymi mapkami czy trzeba się bawić w progsie 2d?
Yaro16 Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 Jak chces z cos pobrudzic możesz uzyc blend w pierwszym slocie materiał np tynku a w drugim slocie np tekstura cegieł i w slocie mask maske w odcieniach szarości.
Hynol Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 Brudzi się najlepiej na materiałach typu composite lub blend, dodając warstwy z mapami proceduralnymi. Jeżeli używasz vraya lub mentala to masz dodatkowo VrayDrit i AmbientOclussion.
Temporal Napisano 14 Grudzień 2006 Autor Napisano 14 Grudzień 2006 No blendem właśnie tak robiłem ale jeszcze nie jestem zadowolony. Composite'em natomiast się nie bawiłem więc jeśli warto to się za niego wezme. A no i używam mentala ale nie mialem pojecia że OA się do takich rzeczy nadaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się