Napisano 13 Grudzień 200618 l Jak uzyskać fajny efekt brudu tworząć materiał? Da się to zrobić jakimiś proceduralnymi mapkami czy trzeba się bawić w progsie 2d?
Napisano 14 Grudzień 200618 l Jak chces z cos pobrudzic możesz uzyc blend w pierwszym slocie materiał np tynku a w drugim slocie np tekstura cegieł i w slocie mask maske w odcieniach szarości.
Napisano 14 Grudzień 200618 l Brudzi się najlepiej na materiałach typu composite lub blend, dodając warstwy z mapami proceduralnymi. Jeżeli używasz vraya lub mentala to masz dodatkowo VrayDrit i AmbientOclussion.
Napisano 14 Grudzień 200618 l Autor No blendem właśnie tak robiłem ale jeszcze nie jestem zadowolony. Composite'em natomiast się nie bawiłem więc jeśli warto to się za niego wezme. A no i używam mentala ale nie mialem pojecia że OA się do takich rzeczy nadaje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto