Napisano 14 Grudzień 200618 l witam. może ktoś podsunie mi pomysł jak uzyskać w texturce jeansu,"czarną" dziurę. czy powinienem przypisać inny materiał.. czy może istnieje metoda na wyizolowanie czerni (w danym renderze) jako powierzchni nie generującej odbić itd.. (?)
Napisano 14 Grudzień 200618 l blend material, z maską czarnobiałą gdzie ma być dziura gdzie nie, a na materiał dziury dasz coś co ma opacity zero (czyli jest przezroczyste), albo też dasz tam materiał tego co jest pod dziurą.
Napisano 14 Grudzień 200618 l jak masz ochotę możesz się pobawić displacem z włączoną opcją water level http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/displMod_params.htm
Napisano 14 Grudzień 200618 l Autor ok mam. displacment z włączoną opcją water level..coś mi sie wydaje że zbyt wymagające dla sprzętu ale też sie pobawie..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto