drem Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 witam! chcialbym was prosic o pomoc. mam wykonac uklad sloneczny w bryc'ie. nie wiem jak stworzyc atmoswere, slonce, gwiazdy, komety, dobrze wygladajace planety itp... chcialbym zebyscie mi podali jakies wskazowki np. jakies dobre tutoriale;) pozdrawiam
floo Napisano 16 Grudzień 2006 Napisano 16 Grudzień 2006 Ja mogę sie pochwalic, że robiłem układ słoneczny w OpenGl i powiem ci ze jesli to ma byc wykonalne to nie bedzie łatwo... Samych ksiezycow jest duzo... Aha i problem miałem z obliczaniem proporcji, takich jak odległosci i stosunek wielkosci planet do słonca... Texturki powinienes znalesc... Dobrze ze nie bedzie to animacja, tak jak ja to robiłem, orbity i każdy księzyc inaczej sie porusza... masakra... trudny temat... życzę jednak powodzenia!! informuj o postępach... P.s. Z tego co wtedy wyczytałem ostatnia planeta nie jest nią do końca... A w radiu słyszałem ze udowodniono ostatnio że jej juz nie ma... Nie jest jednolitą masą... coś takiego... :)
drem Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 hehe... czemu twierdzisz ze to nie ma byc animacja:P (niestety ma byc) w tym poscie o tym nie napisalem bo z tym "narazie" nie mam problemow;) ALE MNIE POCIESZYLES XD PS. Masz moze jeszcze ta pracke:]
Shogun 3D Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Czemu akurat w Bryce? Nie lepszy jakis fachowy soft?
AGmakonts Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 a jak ma ona wyglądać? bo jesli jakiś lot przez kosmos to glowy i plane z teksturkami na dalsze obiekty wystarczarczą
drem Napisano 17 Grudzień 2006 Autor Napisano 17 Grudzień 2006 chodzi o animacje w ktorzej kamera bedzie krarzyc po tym ukladzie no i to wszystko bedzie sie ruszac;) a jesli chodzi o softa to wogule nie znam tego programu
floo Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 to lepiej sie nie zabieraj, bo jesli sie nie myle, to w Maya do takich rzeczy trzeba znac jezyk scryptowy tego programu... w przypadku ciągłej animacji i to bedzie cie wiele kosztowac... nie wiem czy rener bedzie mozliwy na normalnym sprzecie, jak tyle detali tam bedzie... a i jeszcze moze wez cos prostego na poczatek... tu jest naprawde cała masa roboty z samym połapaniem sie co i jak, graniem tego w całośc... ale zycze powodzenia... zobacze, bo może mam cos gdzies na dysku... tylko texturek nie zrobiłem wtedy, bo dałem spokój... ;P Silnik OpenGL miał przesciażenia, czy co bo przy 30 obiektach miałem problem, bo sie cieło... kiepski jestem z c i to z tego wyszło...
razor Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 Ehhh.... Kolego, zamiast meczyc sie w Bryce lepiej przyjrzyj sie Blenderowi. Soft darmowy a jezeli idzie o takie zadanie to moze spisac sie lepiej niz 3d max, dzieki temu ze latwo mozna to pythonem oskryptowac, a potem moze nawet 'wypluc' do samodzielnego programiku pod open GL.
floo Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 Dobra sugestia... Importowac obiekty... popieram... drem - poznaj jednak dokaładnie uklad słoneczny... i opracuj strategie pracy... Jak juz rozplanujesz wszystko, to zapodaj screeny swojej wizji... To jest projekt ??? czy własna chęc zrobienia czegoś trudnego?? pozdro!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się