Napisano 19 Grudzień 200618 l jak wymodelować sam kształt głowy używając FDD box, przeglądałem właśnie tego tutoriala: http://www.max3d.pl/tut.php?id=43 i nie wiem jak tej funkcj uzyc aby wymodelowac taki kształt głowy ja w tym tutku.
Napisano 20 Grudzień 200618 l Domyslam sie ze chodzi ci o ta czesc co jest dobudowana ze sfery. Dodaj ktorys z FFD na sfere potem zmien subobject level na control points i ustawiaj odpowiednio puntky modyfikatora. I na poczatku ustaw odpowiednia ilosc segmentow dla sfery. I potem jak widze w tutku convert to edit poly i usun niepotrzebne polygony. POzdro
Napisano 21 Grudzień 200618 l No stary tutaj poplynoles :P. Polecam pomoc maxa do takich podstaw. PS. Uzyj Select and Move tool na gornym pasku powinno byc takie cztery strzalki w 4 strony PozdrO
Napisano 21 Grudzień 200618 l Repciu po raz kolejny upominam cię o korzystanie z maxowego helpa. znajdziesz tam wszystkie odpowiedzi na takiego typu pytania. zadawanie prostych pytań jest sprzeczne z regulaminem forum: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3820 Kolejne tego typu pytanie "nagrodzone" będzie usunięcie wątku!
Napisano 21 Grudzień 200618 l kurcze nie chce byc chamski ale Repciowi nalezy sie jakies poządne ostrzezegnie aby w koncu nauczyl sie sam od czasu do czasu dochodzic do pewnych rzeczy bo z tego co widze to daleko nie zajedziesz kolego...