Repciu Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 jak wymodelować sam kształt głowy używając FDD box, przeglądałem właśnie tego tutoriala: http://www.max3d.pl/tut.php?id=43 i nie wiem jak tej funkcj uzyc aby wymodelowac taki kształt głowy ja w tym tutku.
bucek_2 Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 Domyslam sie ze chodzi ci o ta czesc co jest dobudowana ze sfery. Dodaj ktorys z FFD na sfere potem zmien subobject level na control points i ustawiaj odpowiednio puntky modyfikatora. I na poczatku ustaw odpowiednia ilosc segmentow dla sfery. I potem jak widze w tutku convert to edit poly i usun niepotrzebne polygony. POzdro
Repciu Napisano 20 Grudzień 2006 Autor Napisano 20 Grudzień 2006 a jak te punkty przesuwa sie bo mi to nie wychodzi
bucek_2 Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 No stary tutaj poplynoles :P. Polecam pomoc maxa do takich podstaw. PS. Uzyj Select and Move tool na gornym pasku powinno byc takie cztery strzalki w 4 strony PozdrO
tweety Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 Repciu po raz kolejny upominam cię o korzystanie z maxowego helpa. znajdziesz tam wszystkie odpowiedzi na takiego typu pytania. zadawanie prostych pytań jest sprzeczne z regulaminem forum: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3820 Kolejne tego typu pytanie "nagrodzone" będzie usunięcie wątku!
JunioR Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 kurcze nie chce byc chamski ale Repciowi nalezy sie jakies poządne ostrzezegnie aby w koncu nauczyl sie sam od czasu do czasu dochodzic do pewnych rzeczy bo z tego co widze to daleko nie zajedziesz kolego...
Rekomendowane odpowiedzi