Skocz do zawartości

modelowanie kształtu głowy (FDD box)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Domyslam sie ze chodzi ci o ta czesc co jest dobudowana ze sfery.

Dodaj ktorys z FFD na sfere potem zmien subobject level na control points i ustawiaj odpowiednio puntky modyfikatora. I na poczatku ustaw odpowiednia ilosc segmentow dla sfery. I potem jak widze w tutku convert to edit poly i usun niepotrzebne polygony. POzdro

Napisano

No stary tutaj poplynoles :P. Polecam pomoc maxa do takich podstaw.

PS. Uzyj Select and Move tool na gornym pasku powinno byc takie cztery strzalki w 4 strony

PozdrO

Napisano

kurcze nie chce byc chamski ale Repciowi nalezy sie jakies poządne ostrzezegnie aby w koncu nauczyl sie sam od czasu do czasu dochodzic do pewnych rzeczy bo z tego co widze to daleko nie zajedziesz kolego...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności