Skocz do zawartości

Slonce w natarciu


Gyh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Czy ktos z Szanownych listowiczow zajmowal sie animacja slonca w scenie? Dajmy na to animowal jego ruch i zmienial dynamicznie barwe swiatla (nad ranem i wieczorem nieco widmo przesuniete w czerwienie). Ciekawi mnie jak sobie z tym radziliscie... Nieukrywam, ze szukam zlotego srodka - te ostre cienie!!!

 

Serdecznie Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jesli to tylko problem ostrych cieni to byl na tej stronie kiedys patch do maxa, ktory naprawial ten problem. Scanline dawal za ostre cienie, wiec ktos to naprawil :) Mozesz tez pobawic sie z FR albo MR albo Brazilem albo VRay\'em. Musisz tylko \"troszke\" przy nich posiedziec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Gdyby chodzilo tylko o cienie :D !!! Byc moze bym sobie z tym poradzil (predzej czy pozniej :D) ale niestety jestem w tematyce 3D neofita i zbieram maxymalnie duzo informacji by samemu jak najmniej bladzic i sie nie wsciekac przy rozgryzaniu problemow. Faktem jest, ze trzeba sporo, naprawde sporo posiedziec nad MAX\'em by wycisnac z niego to czego oczekuje, ale nie oszukujmy sie - fotografia zajmuje sie z przerwami od \'83 (czasem bywalo, ze zawodowo), a maxa chwycilem jakies 3 tygodnie temu, no i co tu duzo mowic - wzielo mnie jak diabli :D Ostatni myslalem, ze szlak mnie trafi jak sie MAXIO nie otworzyl ale z pomoca KLICKA palpitacja ustala :D

Podsumjmy: interesi mnie temat zarowno cienia, zmiennosci swiatla o roznych porach roku... i na roznych szerokosciach geograficznych - a jakze!!! W fotografi to Bozia :D troszczy sie o swiatelko a w MAX-ie ta rola spada na nasze glowy.

 

Serdecznie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ciekawe efekty świetlne uzyskuje przyłączając spheregizmo do światła (tak żeby miały pivot w jednym punkcie. w sphere gizmo daje z enviroment dust devil\'a ustawiam ną rozświetlanie przez światła (constant/ lambert/ phong) noise daje na 1 poziom, i size 0, potem eksperymentuje z density, kolorami wielkością gizmo i ilością sampli. jakbym mógł to podobnie bawiłbym się z afterburnem i ultrashokiem - o ile wiem mają większe możliwości od dust devila.

jeśli chodzi o cienie i światło naturalne to vray (niestety dust devil nie widzi świateł vray\'a i irradiance map): światła vray\'a z miękimi cieniami i irradiance map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności