Napisano 21 Grudzień 200618 l zalaczam skrin Kwestia jest taka: ten taki bialy prostokat to poligon majacy inny ID materialu, material to multi-sub object z dwoma skladowymi, obie sa dokladnie tym samym materialem z ta roznica ze: material dla poligona z tym logiem ma w kanale diffuse czarno-biala maske ktora okresla w ktorym miejscu szklo ma miec kolor, niby ok, w kanale refract mam po prostu czarno-biala maske ktora okresla ze w miejscach bialych szklo ma miec taka sama charakterystyke jak to na pozostalej czesci obiektu no a w czarnych maja sie pojawic kolory okreslone mapa diffuse (przynajmniej tak to rozumiem ze powinno byc). A wiec skad ta biala barwa prostokata? Nie moge dojsc do tego jak zrobic zeby po prostu tylko litery loga byly nieprzezroczyste a cala reszta przezroczysta w taki sam sposob? max8 i vray, materialy vray'a
Napisano 21 Grudzień 200618 l imho biala prostokata to tlo, a dla materialu szkla dales za duze ior postaw cos za tym standerem a zobaczysz o co chodzi
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor chyba nie...ior dla calosci jest taki sam jak dla tego duzego poligona w srodku wiec powinno to w taki sam sposob zalamywac swiatlo, i przy ior=1 jest to samo. daje link do scenki, bardzo prosze aby ktos z wolna chwila sprobowal to zrobic...dosc mi na tym zalezy http://members.lycos.co.uk/pol3d/szkielko.rar dziekuje z gory!
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor illy masz jednak w sumie racje:) to pytanie teraz co zrobic zeby tego nie bylo? zmiana ior na 1 odpada bo wtedy szklo nie wyglada realistycznie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto