viz.k Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 zalaczam skrin Kwestia jest taka: ten taki bialy prostokat to poligon majacy inny ID materialu, material to multi-sub object z dwoma skladowymi, obie sa dokladnie tym samym materialem z ta roznica ze: material dla poligona z tym logiem ma w kanale diffuse czarno-biala maske ktora okresla w ktorym miejscu szklo ma miec kolor, niby ok, w kanale refract mam po prostu czarno-biala maske ktora okresla ze w miejscach bialych szklo ma miec taka sama charakterystyke jak to na pozostalej czesci obiektu no a w czarnych maja sie pojawic kolory okreslone mapa diffuse (przynajmniej tak to rozumiem ze powinno byc). A wiec skad ta biala barwa prostokata? Nie moge dojsc do tego jak zrobic zeby po prostu tylko litery loga byly nieprzezroczyste a cala reszta przezroczysta w taki sam sposob? max8 i vray, materialy vray'a
illy Napisano 21 Grudzień 2006 Napisano 21 Grudzień 2006 imho biala prostokata to tlo, a dla materialu szkla dales za duze ior postaw cos za tym standerem a zobaczysz o co chodzi
viz.k Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Napisano 21 Grudzień 2006 chyba nie...ior dla calosci jest taki sam jak dla tego duzego poligona w srodku wiec powinno to w taki sam sposob zalamywac swiatlo, i przy ior=1 jest to samo. daje link do scenki, bardzo prosze aby ktos z wolna chwila sprobowal to zrobic...dosc mi na tym zalezy http://members.lycos.co.uk/pol3d/szkielko.rar dziekuje z gory!
viz.k Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Napisano 21 Grudzień 2006 illy masz jednak w sumie racje:) to pytanie teraz co zrobic zeby tego nie bylo? zmiana ior na 1 odpada bo wtedy szklo nie wyglada realistycznie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się