Jump to content

maskowanie przezroczystosci


viz.k
 Share

Recommended Posts

zalaczam skrin

Kwestia jest taka: ten taki bialy prostokat to poligon majacy inny ID materialu, material to multi-sub object z dwoma skladowymi, obie sa dokladnie tym samym materialem z ta roznica ze: material dla poligona z tym logiem ma w kanale diffuse czarno-biala maske ktora okresla w ktorym miejscu szklo ma miec kolor, niby ok, w kanale refract mam po prostu czarno-biala maske ktora okresla ze w miejscach bialych szklo ma miec taka sama charakterystyke jak to na pozostalej czesci obiektu no a w czarnych maja sie pojawic kolory okreslone mapa diffuse (przynajmniej tak to rozumiem ze powinno byc).

A wiec skad ta biala barwa prostokata? Nie moge dojsc do tego jak zrobic zeby po prostu tylko litery loga byly nieprzezroczyste a cala reszta przezroczysta w taki sam sposob?

max8 i vray, materialy vray'a

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy