Skocz do zawartości

maskowanie przezroczystosci


viz.k

Rekomendowane odpowiedzi

zalaczam skrin

Kwestia jest taka: ten taki bialy prostokat to poligon majacy inny ID materialu, material to multi-sub object z dwoma skladowymi, obie sa dokladnie tym samym materialem z ta roznica ze: material dla poligona z tym logiem ma w kanale diffuse czarno-biala maske ktora okresla w ktorym miejscu szklo ma miec kolor, niby ok, w kanale refract mam po prostu czarno-biala maske ktora okresla ze w miejscach bialych szklo ma miec taka sama charakterystyke jak to na pozostalej czesci obiektu no a w czarnych maja sie pojawic kolory okreslone mapa diffuse (przynajmniej tak to rozumiem ze powinno byc).

A wiec skad ta biala barwa prostokata? Nie moge dojsc do tego jak zrobic zeby po prostu tylko litery loga byly nieprzezroczyste a cala reszta przezroczysta w taki sam sposob?

max8 i vray, materialy vray'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

chyba nie...ior dla calosci jest taki sam jak dla tego duzego poligona w srodku wiec powinno to w taki sam sposob zalamywac swiatlo, i przy ior=1 jest to samo.

 

daje link do scenki, bardzo prosze aby ktos z wolna chwila sprobowal to zrobic...dosc mi na tym zalezy

http://members.lycos.co.uk/pol3d/szkielko.rar

 

dziekuje z gory!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności